نحوه انتخاب نرده ایده آل برای خانه

انواع نرده مدرن

نرده ها نوعی محافظ هستند که نقش مهمی در ایمنی دارند. نرده همچنین می تواند به عنوان یک فاکتور زیبایی طراحی شود. انتخاب نوع صحیح نرده می تواند به زیبایی دکور اتاق یا ساختمان تأثیر بگذارد. از آنجا که نرده ها اغلب در هر فضایی مرکز توجه هستند ، باید قبل از انتخاب دقت کافی به خرج داد. 

اهمیت نرده

هدف اصلی نرده ایجاد حفاظت است. یکی از مهمترین جنبه هایی که نرده در خدمت آن است ایمنی و جلوگیری از سقوط شما و عزیزانتان از پله ها است. نرده همچنین به پله شما استحکام و یکپارچگی می دهد. نرده ای مجهز و محکم باعث ایجاد آرامش خاطر می شود و خطر هرگونه اتفاق را از بین می برد و همچنین زیبایی را برای پله ها و خانه شما فراهم می کند.
اگر خانه و یا ساختمان شما قدیمی به نظر می رسد شما می توانید با تغییر نرده بلافاصله سطح فضا را افزایش دهید. همچنین پیشنهاد سریعی برای افزایش ارزش ملک قبل از فروش خانه است.

نمونه های مختلف نرده

همانطور که گفته شد نرده یک فاکتور ایمنی حیاتی است همچنین بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون  خانه شما محسوب می شود. زیبایی و عملکرد نرده به متریال و سبکی که برای نرده خود انتخاب می کنید بستگی دارد. معیارها می تواند کاملاً زیبایی شناختی باشد و یا مطابق با الزامات نظارتی ساختمان شما باشد و یا صرفاً مشکلات امنیتی را برطرف کند. امروزه با تغییراتی که در معماری ساختمان ها ایجاد شده، برای فضاهای داخلی و خارجی، بیشتر از انواع نرده مدرن استفاده می کنند.
 

نرده شیشه ای یک انتخاب محبوب در بین صاحبان خانه است. این نرده ها نه تنها زیبا و مدرن هستند ، بلکه باعث باز و گسترده شدن فضا نیز می شوند. نرده های شیشه ای می توانند برای مناطقی که می خواهید فضا و منظره باز و روشن به نظر برسد ایده آل باشند به عنوان مثال  بالکن های فضای باز یا پاسیوها از منظره ای بدون مانع بهره مند می شوند.

 

نرده شیشه ای

 

نرده کابلی از جنس استنلس استیل در طراحی بسیار انعطاف پذیرند و شما می توانید مطابق فضای خود به صورت سفارشی آن را طراحی کنید. در نرده های استیل ضد زنگ ، هندریل می تواند با رنگ های کوره ای پوشانده شود تا با خانه شما مطابقت پیدا کند. همچنین برای بالکن ها بسیار مناسب هستند .

 

نرده کابلی

 

چه یک خانه مدرن داشته باشید و چه یک خانه سنتی ، می توانید نرده های سفارشی و متناسب با آن را تهیه کنید. سبک های سنتی نرده اغلب شامل موادی مانند چوب ، آهن فرفورژه و سنگ می شود. برای خانه های مدرن اغلب نرده های شیشه ای بدون قاب با اتصالات فولاد ضد زنگ استفاده می شود. اگر در حال نصب نرده در فضای باز هستید ، بسیار مهم است که نرده ای را انتخاب کنید که با مواد مقاوم در برابر هوا ساخته شده باشد. همچنین برای کمک به ماندگاری بیشتر نرده ها می توان از پوشش های محافظتی نیز استفاده کرد.

 


هنگام انتخاب نرده چه مواردی را باید در نظر گرفت

نوع نرده ای که برای راه پله داخلی یا خارجی خود انتخاب می کنید در نهایت به موارد زیر بستگی دارد:

ایمنی

پله خطر سقوط و آسیب دیدگی دارد. اگر بچه کوچک یا حیوان خانگی دارید برقراری این امنیت حیاتی تر است. تمام نرده ها درجه ای از ایمنی را فراهم می کنند اما برخی محافظت بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. نرده های شیشه ای دارای صفحه هایی برای جلوگیری از هرگونه خطر سقوط یا لغزش از لبه راه پله یا بالکن هستند.

نگهداری

نكته مهم هنگام انتخاب نرده ، سهولت نگهداری است. قبل از انتخاب نوع نرده ، در مورد مواد به کار رفته تحقیق کنید و اینکه نگهداری طولانی مدت آن آسان است یا خیر. نرده های شیشه ای ، مفتولی و استیل ضد زنگ معمولاً کمترین میزان نگهداری را دارند و فقط به تمیزکاری های گاه به گاه نیاز دارند و ممکن است پس از چند سال به روکش نیاز داشته باشند ، در حالی که برای نگه داشتن نرده های چوبی باید به طور مداوم نگهداری و مراقبت شوند. قبل از انتخاب ، این سوال ها را از نصب کننده بپرسید:
"آیا سطح به تمیز کردن مداوم یا محافظت در برابر زنگ زدگی نیاز دارد؟"
"گارانتی شامل چه مواردی می شود؟"
"هزینه تعمیر یا تعویض نرده ها چقدر است؟"

زیبایی شناسی

قبل از انتخاب نرده ، باید ایده ای در مورد سبک و ظاهر آن مد نظر داشته باشید. برخی از سوالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از:
آیا به دنبال یک سبک شیک و مدرن هستید؟ در این صورت ، نرده های شیشه ای بدون قاب ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.
آیا خانه شما از نظر ظاهری مدرن است یا سنتی ؟
آیا نرده ها را در داخل منزل نصب می کنید یا خارج ؟

رادان گلس مجری پروژه های نرده های شیشه ای و کابلی در ایران است. شما می توانید تمامی سوالات خود را قبل از اجرای پروژه با تیم ما مطرح کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای فضای مد نظر خود داشته باشید . برای مشاوره طراحی و اجرا نرده از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳