اهمیت طراحی راه پله شیشه ای سفارشی

طراحی راه پله شیشه ای سفارشی

شیشه از آن دسته مصالحی است که به راحتی می تواند در هر پروژه معماری یا طراحی داخلی جای گیرد. محبوبیت بسیار زیاد از کاربردهای بی شمار آن در پنجره، در، پارتیشن ، دیوار، نرده ، پله  و غیره، منشا گرفته است. با این حال ، روند دیگری در استفاده از شیشه در حال ظهور است ، که از نظر زیبایی استثنایی است و آن نصب راه پله شیشه ای سفارشی است!

قبل از اینکه مسئله ایمنی در ذهن شما خطور کند ، در اینجا یادآور می شویم که پیشرفت های تکنولوژیکی در تولید شیشه باعث شده است که شیشه بر خلاف چیزی که در ذهن عموم هست بسیار مقاوم و ایمن باشد.

اهمیت راه پله شیشه ای سفارشی

امروزه برای طراحی داخلی و خارجی سازه های ساختمانی، از پله مدرن به جای راه پله های قدیمی استفاده می شود. نوع شیشه ای، نسبت به سایر انواع پله مدرن با استقبال فوق العاده ای مواجه شده است. دلیل محبوبیت زیاد پله شیشه ای، مزایای آن است که در ادامه به آن می پردازیم.

ظاهری زیبا و منحصر به فرد

زیبایی فریبنده یک راه پله شیشه ای به حدی است که می تواند به راحتی کانون معماری هر فضایی ( مسکونی یا تجاری ) تبدیل شود. راه پله شیشه ای به صاحبان خانه امکان فضایی پر نور و مطبوع را می دهد  و افزودن آن تنها چیزی است که می تواند ظاهر یک فضای مینیمال را به بهترین شکل ارتقا دهد.

 اگر برای خانه خود یک نقشه منحصر به فرد دارید و می خواهید زیبا و مدرن به نظر برسد می توانید یک راه پله شیشه ای بدون قاب نصب کنید و همین به تنهایی ظاهر مورد نظر را به شما می دهد. همچنین ، نصب چراغ های LED رنگارنگ در زیر یک راه پله شیشه ای ، فضایی شبیه به رویا در طول شب ایجاد می کند. 

 

راه پله سفارشی شیشه ای با نور LED

 

از سوی دیگر فضاهای اداری یکنواخت با طراحی ضعیف می تواند مانع بهره وری شود و برای اجتناب از این امر می توان به سادگی با نصب راه پله شیشه ای در طرح های سفارشی، جلوه ای حرفه ای به دفتر محل کار داد. و اجازه دهید فراموش نکنیم که لزومی به انتخاب شیشه شفاف ندارید. شما می توانید از بین هزاران رنگ ، بافت ، الگوها انتخاب کنید تا آن را طبق سلیقه خود شخصی کنید.

روشنایی 

نور طبیعی یک نعمت است و نه تنها باعث کاهش مصرف انرژی می شود ، بلکه فضا را مطبوع و دلپذیر می کند. در حالی که درها و پنجره ها ورودی های نور طبیعی هستند ، اما افزودن راه پله شیشه ای مدیریت نور روز فضا را به سطح بی سابقه ای افزایش می دهد. تابیدن نور طبیعی روز حس سرزندگی به ساکنین می دهد.

 

پله شیشه ای

 

با اینکه راه پله شیشه ای شفاف است و به نور اجازه می دهد تا در سراسر اتاق منعکس شود اما برای اینکه این کار به بهترین شکل انجام شود بهتر است راه پله شیشه ای در گوشه های اتاق نصب نشود و ترجیحا در مقابل یک پنجره بزرگ قرار داشته باشد. 

استحکام چشمگیر

پیش از این شیشه  به علت تصور غلطی که آنقدر محکم نیست که وزن انسان را تحمل کند در معماری  نا دیده گرفته می شد اما پیشرفت های مدرن در فناوری شیشه ، بسیاری از این تصورات نادرستی را کنار گذاشت. امروزه می توان شیشه های استاندارد آنیل را با استفاده از خنک کننده های حرارتی و شیمیایی چهار تا پنج برابر قوی تر کرد. شیشه به دست آمده فوق العاده قوی و محکم است و می تواند به راحتی وزن انسان را تحمل کند.

علاوه بر این ، شیشه ماده ای است با مراقبت کم و تحت تاثیرگرد و غبار ، آلودگی ، رطوبت ، موریانه ها و سایر عناصر خارجی قرار نمی گیرد. در نتیجه ، با نگهداری ساده سالها دوام می آورد و فقط لازم است یک پارچه مرطوب تمیز آغشته به آب گرم بردارید و راه پله را پاک کنید و سپس با یک پارچه خشک و تمیز خشک کنید. این کار را هفته ای یکبار انجام دهید و تمام! راه پله شیشه ای شما میدرخشد!

آیا به دنبال راه پله شیشه ای درجه یک برای پروژه خود هستید؟

نصب راه پله های شیشه ای یک فرایند دقیق است. این امر مستلزم توجه کامل به پارامترهایی مانند ایمنی ، کیفیت و زیبایی است. با این حال ، هنگامی که یک شریک مانند رادان گلس در کنار خود دارید راه هموار و آسان می شود! ما راه پله های شیشه ای با کیفیت بالا را در طرح های سفارشی شما طراحی و اجرا می کنیم. کارشناسان ما از زمان انتخاب محصول تا نصب و حتی با پشتیبانی پس از نصب به شما کمک خواهند کرد.

با یک راه پله شیشه ای سفارشی فضای خود را تغییر دهید.
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳