رنگ های کوره ای یا الکترو استاتیک در اتصالات نرده شیشه ای

رنگ الکترواستاتیک پودری

امروزه در برخی از کشور های مدرن، برای اتصالات و فیکسچر های نرده شیشه ای از متریال استیل با رنگ کوره ای استفاده می شود و رادان گلس نیز  انواع اتصالات استنلس استیل برای نرده مدرن و پله مدرن را در این طرح ارائه می کند. مزایای استفاده از رنگ های کوره ای در اتصالات نرده شیشه ای موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

رنگ پودری الکترواستاتیک به همراه تفنگ پاشش آن

 

مزایای استفاده از رنگ های کوره ای

بخش نهایی در تولید اتصالات استیل برای نرده شیشه ای، اضافه کردن یک پوشش پودری برای افزودن رنگ و افزایش دوام است. از مزایای اصلی رنگ های کوره ای می توان به ظاهر زیبا ، افزایش دوام و کاهش تأثیرات زیست محیطی در محصولات اشاره کرد. درک این سه مزیت مهم می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

قابل سفارش در رنگ مد نظر شما

رنگ های کوره ای در طیف گسترده ای از رنگ های استاندارد و سفارشی موجود هستند تا بتوانید ظاهری که برای نرده شیشه ای و پله ها مد نظرتان هست را فراهم کنید. در این نوع پوشش بافت و الگوها را می توان به راحتی با تکنیک های رنگ های کوره ای به دست آورد شما می توانید با انتخاب رنگ های هماهنگ با دکوراسیون بیشترین جذابیت را در فضا ایجاد کنید. 

افزایش دوام

اتصالات استیل استنلس هندریل های شیشه ای که با رنگ های کوره ای پوشیده می شوند، می توانند در برابر سایش ناشی از آب و هوا و عوامل دیگر مقاومت کنند. این پوشش های پیشرفته همچنین می توانند از خوردگی جلوگیری کرده و باعث افزایش عمر نرده های شیشه ای در محیط های صنعتی و یا در فضای باز شوند. با پوشش رنگ های کوره ای پیشرفته ، می توانید به طور بالقوه عمر مفید نرده و پله خود را افزایش دهید و در طولانی مدت آن ها را ضمانت کنید.

مزایای زیست محیطی 

بر خلاف رنگ هایی که حلالهایی با ترکیبات آلی فرار دارند که در صورت آزاد شدن در اتمسفر می توانند آسیب واقعی وارد کنند محصولات رنگ های کوره ای به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با محیط زیست هستند. استفاده از ترکیبات آلی فرار نه تنها به محیط زیست آسیب میزند بلکه باعث مشکلات جدی بهداشتی در افرادی که برای مدت طولانی در معرض آن ها قرار گرفته اند می شود. آژانس حفاظت از محیط زیست با هشدارهایی در مورد این حلال ها خاطرنشان کرده است که این مواد ممکن است گاهی در حیوانات آزمایشگاهی باعث ایجاد سرطان شود و با سردرد ، تحریک چشم حلق و بینی، حالت تهوع و سرگیجه همراه هستند. با انتخاب پوشش های پودری رنگ های کوره ای بر نرده شیشه ای خود ضمن بهره مندی از کیفیت بالا، از محصول دوست دار محیط زیست استفاده کرده اید.

 

با همکاری با شرکت رادان گلس می توانید نرده های شیشه ای خود را مطابق سایر المان های طراحی داخلی تان هماهنگ کرده و این اطمینان حاصل کنید که محصولات را دقیقا طبق سفارش و رنگ مد نظر خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت می کنید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، با تیم مجرب ما تماس حاصل فرمایید.
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳