کاربرد باران گیر شیشه ای تخت + مزایای آن

کاربرد باران گیر شیشه ای تخت

یکی از کاربردی ترین انواع باران گیرها، باران گیر شیشه ایست که با طراحی و نمای جالبی که دارد، می تواند جدای از عملکرد بسیار عالی خود، جلوه بصری زیبایی به محیط ببخشد. باران گیر شیشه ای در انواع مختلفی ساخته می شود که شامل باران گیر شیشه ای هلالی، بارانگیر شیشه ای تجاری و باران گیر شیشه ای تخت است. در این مطلب می خواهیم به توضیح باران گیر شیشه ای تخت و عملکردی که در محافظت از درب، دیوار و ... در برابر باران و دیگر عوامل آسیب زا دارد صحبت کرده و از مزایای بی نظیرش بگوییم. همراه ما باشید.

باران گیر شیشه ای چیست؟

قبل از توضیح بارانگیر شیشه ای تخت باید با مفهوم باران گیر شیشه ای آشنا شد. باران گیرها در واقع پوششی برای بالکن، درب، پنجره ها و ... هستند که از نفوذ آب جلوگیری می کنند. باران گیرهای شیشه ای دارای عملکرد بهتری نسبت به باران گیرهای پارچه ای یا برزنتی هستند و علاوه بر این نمایی فوق العاده زیبا به محیط می بخشند.

درب، پنجره یا دیوارها ها جزو آسیب پذیرترین نقاط ساختمان ها هستند و در صورت آسیب دیدگی ضرر و زیان به بار می آورند؛ به همین جهت باید از آنها در مقابل شرایط و عوامل آسیب زا محافظت کرد. یکی از بهترین شیوه های محافظت از آنها، استفاده از باران گیرهاست چرا که اگر آب از چهارچوب در یا پنجره به دیوارها نفوذ کند، طولی نمی کشد که کم کم موجب فرسایش دیوار می شود اما باران گیر از این اتفاق جلوگیری می کند.

استفاده از باران گیرهای شیشه ای به خصوص در مناطقی که بارش فراوانی در آنجا صورت میگیرد یکی از نکات مهم مراقبت از ساختمان هاست. اگر در چنین مناطقی از بارانگیر استفاده نشود، ضرر و زیان های بسیاری برای صاحبین ساختمان ها به بار خواهد آمد و اینگونه نیازمند پرداخت هزینه چند برابری نسبت باران گیر هستند تا آسیب های به وجود آمده را برطرف کرده و از بین ببرند.

نکته جالب در مورد باران گیرهای شیشه ای این است که دید به محیط و اطراف را از بین نبرده و حتی باعث زیباتر شدن جلوه محیط هم می شوند، نکته دیگر این است که در ساخت باران گیرهای شیشه ای متریالی مخصوص با توجه به اصول ایمنی استفاده می گردد. شرکت رادان گلس یکی از شرکت های تولید کننده انواع متریال نمای شیشه ای و باران گیرهای شیشه ایست که با ساخت محصولات با کیفیت و مرغوب، نیاز به این نوع از باران گیرها را در مشتریان به طور کامل برطرف می سازد.

مراقبت همه جانبه از ساختمان با باران گیر شیشه ای تخت

در این نوع از باران گیرها از شیشه های تخت استفاده می شود. باران گیر شیشه ای تخت را به وسیله کابل یا پایه به دیوار متصل می کنند. این نوع از باران گیر برای انواع درب ها و پنجره های بزرگ قابل استفاده است. باران گیر شیشه ای تخت در هر اندازه ای قابلیت اجرا دارد و کاملا مناسب برای طراحی دکوراسیون ها به سبک و شیوه ای مدرن است. امروزه بسیاری از ساختمان ها به دلیل جلوگیری از نفوذ آب و همچنین زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان از این نوع باران گیرها استفاده می کنند.

باران گیر شیشه ای تخت

نکته قابل توجه این است که از این نوع از باران گیرها فقط در مراقبت از درب یا پنجره استفاده نمی شود بلکه در مواردی مانند مراقبت از کنتورهای گاز یا برق و مراقبت کردن از آیفون های ساختمان به خصوص آیفون های تصویری هم می توان از آنها استفاده کرد.

رادان گلس که یکی از بهترین تولیدکنندگان متریال نمای شیشه ای ساختمان ها و باران گیرهای شیشه ای تخت است، با استفاده از شیشه لمینت سکوریت در این نوع از باران گیرها، ایمنی و استحکام آنها را افزایش داده و از آنها در برابر بسیاری از آسیب های فیزیکی جلوگیری می کند. این نوع از شیشه ها نشکن بوده و به راحتی آسیب نمی بینند، اگر شیشه های لمینت سکوریت دچار آسیب یا شکستگی شدند هم خورد و تکه تکه نمی شوند و به راحتی می توان اقدام به تعویض آنها بدون آسیب رسانی یا ضرر و زیان خاص کرد.

سه نوع شیشه لمینت سکوریت وجود دارد که رادان گلس با توجه به سلیقه مشتریان اقدام به ساخت باران گیر شیشه ای تخت به واسطه آنها می کند. در زیر به توضیح آنها می پردازیم:

  • شیشه لمینت سکوریت سوپر کلیر: برخورداری از شفافیت بالا از ویژگی های این نوع از شیشه هاست. شیشه های سوپر کلیر یکی از جدیدترین انواع شیشه ها هستند و در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند.
  • شیشه لمینت سکوریت کریستالی: ماده استفاده شده در این شیشه ها سرب است و به همین دلیل ضریب شکست نور در آنها بسیار بالا می رود. این شیشه ها درخشان به نظر می رسند و شباهت بسیاری به کریستال دارند. در شیشه های کریستالی کمترین میزان ناخالصی وجود دارد و به همین دلیل است که از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • شیشه لمینت سکوریت مات: این نوع از شیشه ها در معماری نوین جایگاه مخصوصی پیدا کرده اند. این شیشه ها که نام دیگرشان ساتینا است به شکلی یک دست صاف و مات تولید می شوند و مانند سایر شیشه ها دارای تورفتگی یا برآمدگی نیستند.

مزایای استفاده از باران گیر شیشه ای تخت

رادان گلس به تولید مرغوب ترین انواع باران گیرهای شیشه ای تخت، مزایایی را برای ساختمان ها و صاحبین شان به ارمغان می آورد که در زیر به ذکر و توضیح هر کدام از مزایایی این نوع از باران گیرها می پردازیم:

  • عایق بسیاری عالی برای جلویگری از نفوذ آب
  • طول عمر مفید و استحکام و مقاومت زیاد
  • امکان پیاده سازی کردن مطابق با خواست و سلیقه مشتریان
  • مناسب برای انواع ساختمان های تجاری یا مسکونی
  • محافظت بسیار زیاد در برابر اشعه های ماورای بنفش
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان

خرید باران گیر شیشه ای تخت

حال با توجه به تمام توضیحاتی که دادیم، این سوال پیش می آید که بهترین مرکز خرید برای باران گیر شیشه ای تخت کدام است؟ برای خرید باران گیر شیشه ای تخت باید به سراغ مرکزی بروید که جدای از خدمات فروش، خدمات نصب و راه اندازی را بر عهده می گیرد. نصب باران گیرهای شیشه ای کاری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصان مربوطه صورت گیرد. همچنین باید ابعاد و سایزهای مورد نظر مورد بررسی قرار بگیرند به همین جهت نصب توسط اشخاصی معمولی کاری سخت و دشوار است.

خرید باران گیر شیشه ای تخت

رادان گلس یکی از مراکز عرضه باران گیر شیشه ای تخت است که علاوه بر خدمات فروش و ارائه ضمانت نامه، با فرستادن کارشناس به محل مورد نظر مشتری برای نصب باران گیر، به خوبی محیط را بررسی کرده و ابعاد مورد نظر را تعیین می کند و سپس متریالی که باید استفاده کند را برآورد خواهد کرد. تمامی مراحل طراحی باران گیر شیشه ای تخت و متریال های اولیه برای نصب زیر نظر مشتری و با رضایت وی انجام می شود. مهمترین اصل برای رادان گلس به ارمغان آوردن نهایت رضایت مشتریان است به همین جهت کار را کاملا زیر نظر مشتری پیش برده و انجام می دهد.

یکی از ویژگی های ممتاز رادان گلس نسبت به سایر عرضه کنندگان ارائه خدمات اینترنتی است. شما با مراجعه به سایت این مجموعه به راحتی امکان سفارش گذاری خواهید داشت. سایت رادان گلس امکان ارائه توضیحات را برای مشتریان به وجود آورده تا تمام خواسته و نکات مربوط به خرید باران گیر شیشه ای را مطرح کنند. به این صورت نیازی به تماس تلفنی هم نیست و به راحتی با چند کلیک ساده و ارائه برخی توضیحات در مورد سفارش می توان رادان گلس را در جریان نیاز خود گذاشت تا به بهترین شکل و شیوه ممکن خدمت رسانی کند.

قیمت باران گیر شیشه ای تخت

قبل از خرید بهتر است در مورد قیمت باران گیر شیشه ای تخت اطلاعاتی به دست آورید. به این منظور می توانید به سایت رادان گلس که همانطور که گفتیم یکی از عرضه کنندگان انواع باران گیرهاست مراجعه کرده و با ارتباط با پشتیبانی از قیمت این نوع از باران گیرها اطلاع پیدا کنید.

قیمت باران گیر تخت بر اساس متریال و ابعادی که قرار است استفاده شود تعیین می شود. علاوه بر این اجرت نصب نیز ممکن است بر روی هزینه های مربوطه لحاظ شود. تمامی این موارد در نهایت هزینه اصلی طراحی و راه اندازی باران گیر را برآورد می کنند. شما به راحتی با ارتباط گرفتن با پشتیبانی سایت رادان گلس یا تماس تلفنی با آنها می توانید از قیمت باران گیر شیشه ای تخت اطلاع پیدا کنید.

رادان گلس فقط عرضه کننده باران گیر نیست و در زمینه های دیگری مانند اجرای پله مدرن، نرده مدرن، نمای شیشه ای و سقف شیشه ای فعالیت می کند. اگر علاقمند به اجرای هر کدام از این موارد به شکلی حرفه ای و مدرن در ساختمان و محیط خود هستید، می توانید همین الان با مشاوران رادان گلس ارتباط برقرار کرده و در این زمینه از آنها مشاوره دریافت کنید. مشاوره با کارشناسان رادان گلس به جهت افزایش رضایت مشتریان کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برایشان در پی ندارد.

همین حالا می توانید با شماره گیری 02166391500 یا مراجعه به بخش ثبت سفارش با پشتیبانی رادان گلس ارتباط برقرار نمایید و نیاز خود را به طور کامل به آنها مطرح کنید.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳