نحوه انتخاب بهترین پله دوبلکس + نکات

بهترین پله دوبلکس

امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی منازل به خصوص برای خانه های دوبلکس اهمیت بسیاری پیدا کرده. افراد ساعت ها وقت می گذارند و متریال و طرح های مختلفی را بررسی میکنند تا بهترین را برای طراحی داخلی منزل شان استفاده کنند. یکی از عناصر تاثیرگذار در زیبایی ساختمان های دوبلکس راه پله است. طراحی و شیوه استفاده از متریال در ساخت پله دوبلکس از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به شیوه دقیقی انتخاب شود. در این مطلب نحوه انتخاب بهترین پله دوبلکس را توضیح می دهیم، همراه ما باشید.

خانه ای رویایی با انتخاب بهترین پله دوبلکس

انواع مختلفی از راه پله ها وجود دارند که با توجه به دکوراسیون اصلی منزل، می توان یکی از آنها را انتخاب و در خانه های دوبلکس به کار برد. انواع مختلف پله شیشه ای، پله چوبی، پله پیش ساخته و پله معلق از انواع این راه پله ها هستند. در ادامه هر یک از انواع راه پله ها را معرفی و توضیح می دهیم تا در انتخاب بهترین پله دوبلکس دست بازی تری داشته باشید.

پله دوبلکس شیشه ای

یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن راه پله ای شیک و رویایی در منزل، استفاده از پله های شیشه ایست. پله های شیشه ای یک قطعه هنری در خانه شما هستند و بهترین گزینه برای انتخاب بهترین پله دوبلکس به شمار می روند. اگر از پله شیشه ای برای راه پله داخلی ساختمان استفاده کنید می توانید میزان نور را کاهش دهید چرا که پله ها به عنوان منعکس کننده نور عمل کرده و نیاز به روشنایی زیاد در داخل ساختمان را کاهش می دهند.

پله های شیشه ای از جنس شیشه نشکن هستند و مقاومت بسیار زیادی در برابر وزن افراد دارند. این پله ها خود دارای انواع مختلفی هستند که در زیر توضیح شان می دهیم:

  • پله معلق شیشه ای: این پله ها به واسطه شاسی فولادی پنهان شان به دیوار محکم میچسبند. شیشه به کار رفته در این پله ها از نوع شیشه سوپر کلیر است که به معنی ایجاد سه لایه لمینت سکوریت بر روی یک دیگر است.
  • پله حول محور شیشه ای: این مدل از راه پله های شیشه ای برای فضاهای کوچک مناسب است و کف شان از جنس شیشه لمینت سکوریت به صورت دولایه است.
  • پله شیشه ای با شاسی بغل: شاسی در این مدل از پله ها به صورت ورق دوبل فولادی است که با کاور استیل یا رنگ کوره ای اجرا می شود. شیشه ای که در این نوع راه پله ها به کار می رود سه لایه لمینت سکوریت است که از نوع درجه یک هستند.
  • پله شیشه ای با شاسی وسط: اگر قصد انتخاب بهترین پله دوبلکس را دارید، پله های شیشه ای با شاسی وسط انتخاب مناسبی هستند. در این مدل از پله ها شاسی به شکلی تمام باکس CNC در وسط پله ها جای میگیرد.
  • پله شیشه ای بدون شاسی فلزی: عدم استفاده از شاسی های فلزی ویژگی این پله هاست. شیشه به کار رفته در این نوع از پله ها سکوریت لمینت سه لایه است.

رادان گلس به عنوان عرضه کننده انواع پله های شیشه ای دوبلکس با طراحی مدرن و منحصر به فرد آمادگی ارائه کارشناسی و مشاوره در زمینه طراحی این نوع از پله ها در نمای داخلی منازل را دارد. کارشناسان در جهت انتخاب بهترین پله دوبلکس شیشه ای کمک تان میکنند تا با توجه به طراحی داخلی منزل تان بهترین مدل را استفاده کنید.

پله دوبلکس شیشه ای

 

پله دوبلکس چوبی

امروزه از چوب به عنوان یکی از عناصر تاثیرگذار در طراحی مدرن داخلی ساختمان استفاده می شود. چوب ها نمایی زیبا به پله ها می دهند و انتخابی مناسب برای راه پله ساختمان های دوبلکس هستند. چوب مقاومت بالایی داشته و ماندگاری خوبی دارد و علاوه بر این ها با ظاهر شیک و زیبایی که دارد می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. چوب در دسته بندی انواع پله مدرن قرار گرفته و به همین جهت به گزینه ای مناسب در انتخاب پله دوبلکس تبدیل می شود. اگر قصد انتخاب بهترین پله دوبلکس را دارید استفاده از پله چوب دوبلکس تصمیمی مناسب است.

پله های چوبی نیز به مانند پله های شیشه ای انواع مختلفی دارند که در زیر به شرح آنها می پردازیم:

  • پله چوبی مستقیم دوبلکس: پله هایی با آرایش خطی و صاف و با طراحی خاص که فرد هنگام بالا یا پایین رفتن از آنها احساس ناامنی نخواهد کرد. در راه پله های چوبی مستقیم امکان تغییر مسیر وجود ندارد.
  • پله چوبی 90 درجه دوبلکس: این نوع از پله ها، در میانه شان شکستی نود درجه ای دارند. این پله ها امنیت بیشتری نسبت به پله های مستقیم دارند چرا که در نقطه ای شیب شکسته می شود و در هنگام سقوط افراد، جایی متوقف خواهد شد.
  • پل چوبی L شکل دوبلکس: در این نوع از پله ها شکستی نود درجه ای در نزدیک به انتهای پله ها رخ می دهد.
  • پل چوبی دو طرفه: گزینه ای مناسب برای انتخاب بهترین پله دوبلکس در ورودی ساختمان های عمومی که قسمت انتهایی اش که به محل فرود شناخته می شود دارای پهنای بیشتری است.
  • پله چوبی رفت و برگشت دوبلکس: این نوع از پله های برای محیط های کوچک گزینه ای مناسب هستند. طراحی پله های چوبی رفتی و برگشتی به این شکل است که در میانه راه، تغییر مسیر 180 درجه ای ایجاد می گردد.
  • پله چوبی ویندر دوبلکس: ساختاری به مانند پله های L شکل دارد و تفاوت شان با آنها در این است که پله ها به جای پاگرد، حالتی مورب دارند و ساختاری سه گوش مثلثی به وجود می آورند.
  • پله چوبی گرد دوبلکس: اشغال کمترین فضا از ویژگی های این پله هاست. قابلیت استفاده در کنار دیوارهای گرد را دارند و با ظاهر گردشان نمایی دلپذیر و زیبا به محیط می بخشند.

رادان گلس اقدام به تولید و طراحی انواع پله چوبی در مدل های مختلف کرده است. مواد و متریال استفاده شده در این پله ها درجه یک بوده و انتخابی مناسب برای طراحی داخلی منازل هستند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این مدل از راه پله ها با کارشناسان رادان گلس ارتباط بگیرید.

پله دوبلکس چوبی

 

پله دوبلکس پیش ساخته

پله های دوبلکس پیش ساخته  گزینه ای عالی برای انتخاب بهترین پله دوبلکس هستند چرا که نصب آسان و راحتی دارند و در شکل های مختلف گرد و صاف ارائه می شوند. این پله ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و در مدل های مختلفی تولید می شوند که در زیر به ذکر آنها می پردازیم:

  • پله پیش ساخته چوبی دوبلکس: این نوع از پله ها با محیط زیست سازگار هستند و در عین اینکه سبک هستند از مقاومت بالایی هم برخوردارند.این پله ها رنگ پذیری خوبی دارند و در انواع سبک های طراحی اجرا می شوند.
  • پله پیش ساخته استیل: ضد زنگ بودن و دوام بالا از ویژگی های این پله های دوبلکس است. این پله ها در برابر محیط های اسیدی و قلیایی از خود مقاومت نشان داده و با گذشت زمان، دچار تغییر شکل یا اندازه نمی شوند. ساخت این پله ها به علت شکل پذیری شان به دقت نظر و مهارت زیاد نیازمند است.
  • پله پیش ساخته فولادی: این پله ها دوام و استحکام خیلی بالایی دارند و همین آنها را به گزینه ای مناسب برای انتخاب بهترین پله دوبلکس تبدیل می کند. ارتفاع پله های فولادی با توجهی به محیطی که قرار است در آنجا به کار گرفته شوند متفاوت است و طول شان چیزی بین 70 تا 130 سانتی متر است.
  • پله پیش ساخته شیشه ای: این پله ها که در قبل در موردشان صحبت مفصلی داشتیم نور را از خود عبور می دهند و در برابر نوسانات دمایی هم تغییری نمی کنند. به طور کل جلوه ای زیبا به محیط می بخشند و نمای داخلی ساختمان را بسیار دلپذیر می کنند.

با مشاوره و راهنمایی های کارشناسان رادان گلس می توانید اقدام به انتخاب بهترین پله دوبلکس پیش ساخته کنید. هم اکنون می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

پله دوبلکس پیش ساخته

 

پله معلق دوبلکس

پله معلق دوبلکس جذابیت ظاهری زیادی به محیط ساختمان بخشیده و سازه ای خلاق است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. نام های دیگر پله معلق، پله شناور، پله کنسولی و تک محور است. این پله ها در هوا معلق به نظر می رسند و با نگاه کردن به آنها هیچ گونه اتصال به زمین یا جای دیگر نمی توان دید. این پله ها در انواع مختلفی مانند راستا، L شکل و U شکل ساخته شده و در متریال متنوعی مانند چوب، شیشه و سنگ کورین ساخته می شوند.

پله دوبلکس معلق

 

خرید و انتخاب بهترین پله دوبلکس

اکنون با انواع مختلف پله های دوبلکس آشنا شدید اما هنوز این سوال وجود دارد که چطور می توان بهترین نوع پله را انتخاب کرد؟ ما خواستیم با توضیح انواع راه پله های دوبلکس شما را به سمت پاسخ نهایی راهنمایی کنیم، در واقع پاسخ در سلیقه شما و نوع طراحی داخلی ساختمان است! به سبک و اجرای متریال های مختلف در داخل ساختمان توجه کنید و سپس انواع پله دوبلکس را به یاد بیاورید و در این لحظه تصمیم بگیرید که کدام یک برای طراحی خالی ساختمان تان مناسب تر است.

در این راه می توانید از نظر کارشناسان مجرب و کار آموخته رادان گلس نیز بهره مند شوید. اگر خود نمی توانید تصمیمی درست بر منای اطلاعات داده شده در این مطلب و سلیقه شخصی تان بگیرید، با پشتیبانی رادان گلس ارتباط برقرار کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳