معرفی نرده شیشه ای اسپیگات با نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه اکسپوز و نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اکسپوز و نرده شیشه ای اسپیگات از خانواده نرده های شیشه ای هستند که هر کدام قابلیت های ویژه و مخصوص به خود را دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد این نرده های شیشه ای توضیحاتی مختصر و مفید به شما بدهیم تا با آنها آشنایی پیدا کرده و در صورت نیاز از آنها برای اجرای نرده شیشه ای در ساختمان تان استفاده کنید.

نرده شیشه ای اکسپوز چیست؟

در این نوع نرده ها پروفیل ها به صورت روکار هستند و قابل رویت می باشند. از نرده شیشه ای اکسپوز برای ایجاد حفاظ در بالکن، تراس، روف گاردن و ... می توان استفاده کرد. این نرده ها به دلیل شفافیتی که در شیشه هایشان دارند منجر به افزایش نور محیط شده و نمایی زیبا و منحصر به فرد به آنجا خواهند بخشید. این ویژگی مثبت نرده های اکسپوز باعث شده که هم اکنون از آنها در ساختمان سازی های پیشرفته استفاده های بسیاری شود.

نرده شیشه ای اکسپوز

این نوع نرده ها دارای استقامت و استحکام بسیار بالایی هستند و بر خلاف تصور بسیاری از افراد از مقاومت خوبی برخوردارند. از آنجا که در ساخت این نرده ها از متریال آلومینیوم ضد زنگ استفاده شده برای فضای های باز و یا فضاهای سرپوشیده بسیار مناسب هستند. اگر قصد استفاده از نرده ها را برای فضای ساختمان تان دارید، از نرده شیشه ای اکسپوز استفاده کنید چرا که ظاهری زیبا با حداکثر نوردهی را برای آنجا به وجود خواهید آورد.

در این نوع نرده ها شیشه ها حالتی یکپارچه دارند و به شکلی یکسره به هم متصل شده اند. انواع مختلفی از شیشه ها هستند که برای نرده شیشه ای اکسپوز مناسب هستند. مثلا شیشه سکوریت یک لایه و شیشه سکوریت دو لایه لمینت شده گزینه های مناسبی برای استفاده در نرده شیشه ای اکسپوز می باشند.

هم اکنون می توانید با کارشناسان رادان گلس ارتباط برقرار کرده و از آنها در مورد نرده شیشه ای اکسپوز و ویژگی های آن مشاوره بگیرید. رادان گلس با اجرای و طراحی نرده شیشه ای اکسپوز با کیفیت بالا نیاز مشتری را به طور کامل از نرده برای محیطی که مد نظرش است برطرف می سازد. این مجموعه با بررسی محیط شما تصمیم می گیرد که آیا نرده شیشه ای اکسپوز مناسب آن محیط است یا نرده دیگری و سپس با تایید شما، اقدام به پیاده سازی مدل نرده شیشه ای مورد نظر می نماید.

نرده شیشه ای اسپیگات چیست؟

یکی از انواع نرده های شیشه ای که طرفداران بسیاری دارد و از محبوبیت خاصی بین افراد برخوردار است نرده شیشه ای اسپیگات می باشد. از جمله مزایایی که می توان در مورد نرده شیشه ای اسپیگات ذکر کرد این است که نیازی به تخریب کف ندارند و می توان آنها را به صورت روکار نصب کرد به همین جهت سرعت نصب بالا و خوبی دارند.

نظافت کردن و نگهداری از نرده هایی شیشه ای کاری سهل و آسان است. قابلیت نرده شیشه ای اسپیگات در این است که آب به راحتی می تواند از زیر شیشه ها و پایه ها عبور کند. از نرده های شیشه اسپیگات در محیط های استخر و محل هایی که نیاز دارند تا عبور آب در آنجا انجام شود استفاده می گردد و دلیل هم در ویژگی خوبی این نرده هاست که از آن سخن گفتیم.

از آنجایی که در ساخت نرده شیشه ای اسپیگات از پایه هایی که متریال آلومینیوم یا فولادی دارند استفاده می شود، قیمت مناسبی برای آنها در نظر گرفته می شود. پایه هایی با متریال ذکر شده دارای قیمت پایین ترین نسبت به جنس استیل هستند و به همین جهت اگربه دنبال نرده شیشه ای با قیمت مقطوع هستید می توانید روی نرده شیشه ای اسپیگات حساب باز کنید.

آیا به دنبال نرده شیشه ای مناسب برای سطوح شیب دار و پله هستید؟ چرا از نرده شیشه ای اسپیگات استفاده نمی کنید؟ این نوع نرده های شیشه ای به خاطر نوع قرار گیری پایه ها کاملا مناسب برای این محیط ها هستند و با خیال راحت می توانید آنها را در آنجا پیاده سازی کنید.

امکان نصب و پیاده سازی نرده شیشه ای اسپیگات توسط مجموعه رادان گلس وجود دارد. اگر می خواهید این نوع از نمای شیشه ای را برای محیطی که مد نظر دارید طراحی کنید، همین حالا با کارشناسان رادان گلس تماس بگیرید. کارشناسان ما با ارائه مشاوره های مختلف به طور کامل شما را از خاصیت این نوع نرده شیشه ای برای محیطی که در نظر دارید مطلع می کنند و سپس در صورت سفارش، در سریع ترین زمان اقدام به نصب و پیاده سازی این نوع نرده شیشه ای در محیط تان خواهد کرد.

نرده شیشه ای اسپیگات

خرید نرده شیشه ای اکسپوز و نرده شیشه ای اسپیگات

اگر قصد خرید این نوع نرده های شیشه ای را دارد باید به دنبال مرکز خریدی باشید که از متریالی با کیفیت در ساخت نرده ها استفاده کرده باشد. رادان گلس جدای از نصب و اجرای نرده های شیشه ای، اقدام به عرضه بهترین نرده های شیشه اکسپوز و اسپیگات با بهترین کیفیت می کند. اگر می خواهید نرده هایی مقاوم و مستحکم را برای محیط مورد نظرتان خریداری کنید، می توانید از رادان گلس در این زمینه کمک بگیرید.

آیا در انتخاب نرده شیشه ای مورد نظرتان دچار شک هستید؟ این موضوع را هم رادان گلس برطرف کرده. کافیست که با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس بگیرید تا با ارائه کارشناسی دقیق بهترین نوع نرده شیشه ای برای محیطی که میخواهید را به شما معرفی کنند. رادان گلس بیشتر از هر چیز به رضایت و جلب اعتماد مشتری تمرکز کرده و به همین جهت همواره بهترین ها را به او معرفی خواهد کرد.

رادان گس با فرستادن متخصصین و افراد با مهارت در زمینه نصب نرده های شیشه ای در ابتدا محیط را کاملا خواهد سنجید، سپس متریال قابل استفاده در انجا را شناسایی خواهد کرد و بعد از آن اقدام به نصب و اجرای نرده شیشه ای مورد نظر می کند. با کمک گرفتن از متخصصین رادان گلس می توانید اطمینان داشته باشید که سازه ای مستحکم و مقاوم را در منزل تان طراحی خواهید کرد. علاوه بر این رادان گس با ضمانت خدمات و محصولات، هر گونه عیب و نقص احتمالی را برایتان برطرف خواهد کرد و نیازی به نگرانی شما در این زمینه نیست.

بیش از این در مورد خدمات مجموعه رادان پلس توضیح نمی دهیم، کافیست سری به مقالات مختلف سایت بزنید تا با انواع خدمات این مجموعه آشنا شوید. برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان می توانید با شماره 02166391500 تماس بگیرید.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳