سقف شیشه ای متحرک

سقف شیشه ای متحرک

سیستم سقف شیشه ای متحرک با ظاهر متفاوت خود نسبت به سیستم سقف معمولی به گونه ای طراحی شده است که در هر فضایی تفاوت ایجاد کند. سیستم سقف شیشه ای متحرک که امتیاز دیدن آسمان را ارائه می دهد، محافظت کامل در برابر شرایط فصلی را فراهم می کند. با ساختاری که از تاثیر آفتاب در ماه های تابستان می کاهد، از شرایط سخت مانند برف و باران در هوای سرد جلوگیری می کند. این قابلیت تطبیق پذیری را دارد که بتواند راحتی داخلی فضاها را فراهم کند. این امکان ایجاد لمس های منحصر به فرد را با تأثیر ممتاز تضمین می کند که باغ ها و تراس ها ظاهر اصلی خود را دارند. سیستم سقف شیشه ای متحرک بسیار راحت است و همچنین با کمک اضافی خود خاص است. این اجازه می دهد تا فضاهای باز در تمام فصول فعال باشند و به شما امتیاز می دهد.

سقف شیشه ای متحرک

از سیستم سقف شیشه ای متحرک در کجا می توان استفاده کرد؟


مناطق استفاده می تواند مناطق فردی باشد یا برای مشاغل فعال باشد. مزایای سیستم های سقف شیشه ای این است که اصالت را در تمام قسمت های مورد استفاده فراهم می کند و انتظارات را در تمام جزئیات محقق می کند. علاوه بر استفاده از آنها برای حفاظت از باغ های زمستانی؛ هتل به عنوان ظاهری معتبر برای مشاغلی مانند کافه ها و رستوران ها متمایز است. با طراحی سازه اصلی و تمامی قسمت های به کار رفته، جزئیات طراحی مورد نظر امکان پذیر است.

 

سیستم سقف شیشه ای متحرک


در مورد ایجاد فضاهای بسته، سیستم شیشه متحرک برای زمانی که بخواهد سقف را در هر زمان باز کند، انتخاب مناسبی است. استفاده از سقف در پشت بام از امتیاز بالایی برخوردار است. سیستم متحرک طراحی شده به عنوان سیستم سقف شیشه ای دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشد. با ویژگی عملی خود، مفهومی دارد که اجازه می دهد تا جزئیات بصری بسیار متمایز را در هر زمینه ای مشاهده کنید. در سیستم سقف شیشه ای که دارای ویژگی متحرک است می توان انتظارات و بیشتر را پیدا کرد. این به عنوان یکی از اولویت های منحصر به فرد در سیستم های سقف شیشه ای با ارزش افزوده به هر منطقه مورد استفاده تعریف می شود.
سقف شیشه ای متحرک یک سیستم سقف کشویی است که به سازه اجازه می دهد تا از بالا باز شود تا فضای باز ایجاد شود. مانند یک سانروف، شیشه بالای آن نمای واضحی از آسمان بالا ارائه می‌کند، اما می‌توان آن را به دستور شما جمع کرد تا عناصر طبیعت در هر زمان وارد شوند.
سقف جمع شونده راه حلی نوآورانه برای ایجاد فضای بیشتر در فضای باز مانند پاسیو، عرشه، ایوان برای زندگی در فضای باز، و فعالیت هایی مانند ناهار خوری، کباب کردن، سرگرمی و غیره است. این امکان گسترش فضای داخلی شما را برای بسیاری فراهم می کند. فعالیت در فضای باز با پوشش قابل تنظیم برای زمانی که آب و هوا تغییر می کند.
شما می توانید یک اتاق در فضای باز ایجاد کنید، یک فضای بیرونی انعطاف پذیر که می تواند به یک فضای بسته با راحتی داخلی تبدیل شود و در عین حال احساس بیرون بودن را با تابش خورشید بر شانه های شما حفظ کنید. یا اگر استخر دارید، یک محفظه سقف جمع شونده می تواند به شما کمک کند بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید.

سقف شیشه ای متحرک


سقف شیشه ای متحرک دارای مزایای زیادی است که آن را به یک افزودنی عالی برای هر فضای بیرونی تبدیل می کند. برخی از آنها به شرح زیر است:

مزایای سقف شیشه ای متحرک جمع شونده

 

  • گسترش فضای بیرونی
  • تجربه بدون درز در فضای باز
  • نور طبیعی و تهویه فراوان
  • حفاظت از باران و آب و هوا
  • از نظر زیبایی شناسی دلپذیر از درون
  • از نظر معماری زیبا و همچنین کاربردی
  • قابل تنظیم با توجه به نیاز و فضا

مزایای بسیاری از سیستم سقف جمع شونده و انتخاب نصب آن در خانه شما وجود دارد.


در اینجا، ما برخی از مزایا و گزینه های خود را با جزئیات بیشتر بررسی می کنیم.

انعطاف پذیری


یکی از مزایای اصلی سیستم سقف جمع شونده انعطاف پذیری است. هنگامی که به طور کامل بسته می شود، سیستم اجازه می دهد تا از سایه کامل در برابر خورشید یا محافظت در برابر باد و باران محافظت کند. هنگامی که به طور کامل جمع می شود، اجازه ورود نور خورشید را می دهد. همچنین برای سرگرمی های شبانه و تماشای ستارگان در ماه های گرم تر عالی است. همچنین گزینه بسته شدن جزئی وجود دارد که اجازه می دهد مقدار کامل آفتاب و گرما در بین فصول وجود داشته باشد. انجام تنظیمات نه تنها انعطاف پذیر است، بلکه با لمس یک دکمه سریع و آسان است.

 

حفاظت کامل در برابر باران


یک سقف شیشه ای  کاملاً بسته از سیستم سایبان جنوب غربی 100٪ ضد آب است، بنابراین لازم نیست نگران آب و هوای مرطوب باشید! سیستم‌های سقف جمع‌شونده ما دارای یک سیستم ناودانی داخلی برای تخلیه آب هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که بخواهید از فضای بیرونی خود لذت ببرید، حتی در شدیدترین بارندگی‌ها.

 

منطقه زندگی گسترده


سقف شیشه ای متحرک فضای نشیمن خانه شما را گسترش می دهد. همچنین فضای نشیمن شما را گسترش می‌دهد و فضای کارآمدتری را مانند یک منطقه آزاد در پناه زیبایی ایجاد می‌کند. این یک راه حل بسیار کاربردی برای سرگرمی های امروزی به شما می دهد، در حالی که فضایی استثنایی برای خانه شما ایجاد می کند که هم راحت و هم با آب و هوا کنترل می شود. در رادان گلس، ما انواع مختلفی از سیستم‌های سقف شیشه ای متحرک را با عناصر اضافی داریم که می‌توانند در هر منطقه و اطراف ادغام شوند. ما می توانیم طرح رنگ موجود شما را مطابقت دهیم و مرزهای بین زندگی داخلی و خارجی را محو کنیم. تولید کنندگان متخصص ما می توانند سیستم سقف جمع شونده شما را به طور سفارشی بسازند تا کاملاً مطابق با هر نیاز خاص باشد.

 

مبلمان و یراق آلات محافظت شده


مبلمان، یراق آلات و پارچه های شما وقتی در معرض آب و هوای بد قرار می گیرند، محو می شوند و حتی خراب می شوند. سقف جمع شونده از اثاثیه شما در برابر اثرات مضر خورشید، باد و باران محافظت می کند و برای مدت زمان طولانی تری آن را زیبا نگه می دارد. اگر سیستم شما برای جلوگیری از ورود نور خورشید از پنجره های شما نصب شده باشد، محافظت می تواند به وسایل و اثاثیه داخل خانه شما نیز گسترش یابد.

سقف شیشه ای متحرک

عملیات الکترونیکی


تمام سیستم های سقف شیشه ای متحرک جنوب غربی با کنترل های موتوری پیشرفته ساخته شده اند که با لمس ساده یک دکمه امکان کار از راه دور را می دهد. برای راحتی بیشتر، با افزودن حسگرهای باد و خورشید، سیستم خود را برای باز و بسته شدن خودکار کنید.

 

دوام برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی 


ما سیستم های سقف جمع شونده خود را با استفاده از مواد صنعتی با کیفیت بالا، از جمله فولاد ضد زنگ، آلومینیوم با پوشش پودری و پارچه های مقاوم در برابر آب و هوا تولید می کنیم. ما سیستم‌هایمان را طوری می‌سازیم که دوام بیاورند و با ضمانت‌نامه‌های خود از آن‌ها پشتیبانی کنیم. آنها به اندازه کافی قوی هستند تا در برابر سخت ترین شرایط آب و هوای مقاومت کنند. سیستم های ما همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و آنها را هم برای مناطق ساحلی و هم برای شهرها مناسب است.

 

روشنایی اضافی


سیستم های سایبان جنوب غربی می توانند سیستم های روشنایی LED را در سقف جمع شونده شما نصب کنند که نه تنها کاربردی هستند، بلکه فضای گرم و دلپذیری را ایجاد می کنند که برای استفاده در شب و سرگرمی عالی است.

 

افزایش ارزش خانه


سقف شیشه ای متحرک علاوه بر ایجاد فضای نشیمن اضافی، ارزش مالی به خانه شما اضافه می کند. خانه شما یک منطقه سرگرم کننده شیک خواهد داشت و سبک زندگی در فضای باز شما را ارتقا می دهد.

 

کاهش هزینه های انرژی و اثرات آن بر محیط زیست


نصب سیستم های محافظ سایه در فضای باز عایق عالی در برابر گرما و سرما را به خانه شما می دهد. سیستم سقف جمع شونده علاوه بر حفظ دمای محیط زندگی در طول سال، به شما کمک می کند تا در هزینه های گرمایش و سرمایش صرفه جویی کنید و در عین حال تأثیر شما را بر محیط زیست کاهش دهید.
همانطور که می بینید، سیستم سقف جمع شونده مزایای بسیار زیادی دارد. 

سقف شیشه ای متحرک

هزینه سقف شیشه ای جمع شونده چقدر است؟


قیمت سقف شیشه ای متحرک به نیاز پروژه بستگی دارد. ممکن است شما یک سقف شیشه ای ساده بخواهید، ممکن است بخواهید یک خلوت کامل در فضای باز، مانند سقف شیشه ای جمع شونده با درهای شیشه ای کشویی، یا ممکن است برای پوشش یک فضای تجاری بزرگ به یک سقف شیشه ای جمع شونده بزرگ نیاز داشته باشید. امروز با تیم ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای پروژه خود صحبت کنید.
به نوآوری بله بگویید و تجربه خود در فضای باز را با سقف شیشه ای متحرک متحول کنید .
چه فضای مسکونی یا تجاری داشته باشید، سقف شیشه ای متحرک یک بله بزرگ برای بهبود و تغییر فضای تفریحی در فضای باز شما به طبیعی ترین روش است.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳