چطور یک استخر شیشه ای بسازیم ؟

استخر شیشه ای

استخر شنا همیشه یک افزودنی عالی برای هر خانه ای است و نه فقط به دلیل تفریح ​​و آرامشی که ارائه می دهد. یک استخر شنا با طراحی خوب می تواند زیبایی خانه شما را نیز ارتقا دهد و در نتیجه به افزایش ارزش ملک کمک کند.این روزها استخرهای شیشه ای محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. علیرغم آنچه مردم ممکن است فکر کنند، شیشه از مواد شکننده دور است. با فرآیندهای تکنولوژیکی، انواع مختلفی از شیشه تولید شده است که استحکام و دوام بی نظیری را ارائه می دهد.

 

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

استخر با دیوارهای شیشه ای مانند استخری است که دارای پنجره ای در زیر آب است. این احساس آب را آزادانه در یک فضای محصور شفاف شناور می کند. پنجره های شیشه ای از همه طرف نصب شده اند تا این تصور را ایجاد کنند که در فضای خالی شنا می کنید.

و از آنجایی که هیچ تیری وجود ندارد، تصور بصری خواهید داشت که اصلا دیواری وجود ندارد. بنابراین، شما می توانید از هر طرف به آن نگاه کنید و می توانید داخل استخر را بدون هیچ گونه مشکلی ببینید. قابل درک است که تلاش زیادی برای نصب چنین استخری انجام می شود و به معماران آموزش دیده با مهارت های مهندسی خوب نیاز دارد.البته باید دقت کنید که کناره استخر طوری ساخته شده باشد که از سرریز شدن آب در هنگام شنا جلوگیری کند. هنگامی که یک استخر با دیوارهای شیشه ای دارید، برای نگهداری از آن باید بسیار محتاط باشید .

علاوه بر این، از شیشه می توان برای ساختن لعاب برای استخرهای شنا، یا تبدیل آنها به استخرهای بی نهایت که در آن آب از لبه جریان می یابد، استفاده کرد و تصور یک استخر بدون مرز را به وجود آورد.

اگر می‌پرسید کدام نوع شیشه برای لعاب استخر شما مناسب است، پاسخ شیشه چند لایه است .

همانطور که از نام آن پیداست، از سه لایه تشکیل شده است: دو ورق شیشه با یک لایه PVB (پلی وینیل بوتریل) که در بین آنها قرار گرفته است.

این شیشه معماری با دقت ساخته شده است تا نشکن باشد و به دیواره های استخر اجازه می دهد تا فشار زیادی را تحمل کند. بیایید نگاهی به انواع مختلف شیشه های لمینت ارائه شده بیندازیم:

 

شیشه لمینت

این نوع شیشه لمینت دارای لایه های پلاستیکی تخصصی PVB است که درجه بالایی از مقاومت در برابر نفوذ را ارائه می دهد. لمینیت دید را کاهش نمی دهد و فرد می تواند شفاف تر از همیشه شیشه را ببیند. به طور گسترده ای در چراغ های سقف، سایبان ها، پنجره ها، شیشه های سقفی، نورگیرها، گنبدها، دیوارهای بالابر شیشه ای و البته مناطق شیشه ای استخرهای شنا استفاده می شود.

 

واگلاس

این یک شیشه چند لایه مقاوم در برابر حرارت است که استحکام و دوام ساختاری فوق العاده ای را ارائه می دهد. بدون اعوجاج است و دارای یک لایه 1.14 میلی متری PVB است. مجدداً در درها، پنجره ها، راه پله ها، چراغ های سقف، سایبان ها و شیشه ها نیز استفاده می شود.

Security Plus

این نوع شیشه لمینت از همه قوی‌تر است و تا پنج برابر بیشتر از مواد لمینیت معمولی استحکام دارد. این از یک لایه تقویت شده DuPont SentryGlasTM استفاده می کند که به آن اجازه می دهد تا پایداری ساختاری بی نظیری را بدون پشتیبانی زیاد ارائه دهد. برای طراحی سازه هایی که در برابر طوفان و انفجار مقاوم هستند و می توانند بارهای تنش بالا را تحمل کنند استفاده می شود. شیشه نیز با وجود سال ها استفاده تمیز و شفاف باقی می ماند.

همیشه به یاد داشته باشید که شیشه های لمینت برای نرده  شیشه های استخر خود را از تولید کنندگان شیشه های معماری توصیه شده سفارش دهید . طراحی و ساخت استخر برای منزل شما یک فرآیند بسیار حیاتی است و تنها به موادی با بالاترین کیفیت و تضمین نیاز دارد.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳