نرده برای راه پله

نرده برای راه پله

یکی از اصلی ترین ویژگی های ایمنی نرده برای راه پله ها هستند که به جلوگیری از سقوط و آسیب کمک می کنند. این قطعات راه پله را می توان از مواد مختلفی مانند فلز، چوب یا شیشه ساخت تا جلوه های بصری متفاوتی به دست آورد. نوع نرده پله و نوع نرده استفاده شده نیز بر ظاهر راه پله تاثیر می گذارد.
پله ها نقش ویژه ای در معماری خانه شما دارند. با این حال، در نظر گرفتن جنبه های ایمنی هنگام طراحی راه پله بسیار مهم است. وقتی صحبت از ایمنی پله ها می شود، نرده اولین چیزی است که باید در نظر بگیرید. هنگام ایجاد یک سبک منحصر به فرد دکوراسیون منزل، می توان از طرح های نرده راه پله نیز برای بیان یک سبک استفاده کرد.

طراحی نرده راه پله


گزینه های طراحی نرده راه پله


باسایه ها و رنگ های مختلف بازی کنید


افزودن طرح نرده راه پله با رنگ روشن به خانه شما شگفتی هایی را برای ظاهر کلی داخلی ایجاد می کند. نرده ها باید به رنگ های زرد، سبز یا رنگین کمانی رنگ آمیزی شوند. برای ایجاد فضایی شاد، آن ها را با یک نئول سفید کرم سنتی ترکیب کنید.

 

چوب و شیشه را با هم ترکیب کنید


چوب و شیشه به دلیل جذابیت بی انتها، جفت های محبوبی برای طرح های نرده راه پله هستند. پوشش شیشه ای را انتخاب کنید که از نظر نوری شفاف باشد تا عملکرد حصار را انجام دهد. با استفاده از نرده های بلوط می توانید جلوه ای طبیعی به خانه خود بیافزایید.

 

گزینه های مختلف برای طراحی نرده برای راه پله


نرده راه پله چوبی


اگر می‌خواهید خانه‌تان حالتی لوکس داشته باشد، طرح‌های نرده‌های راه پله‌های چوبی یا فلزی حکاکی‌شده را انتخاب کنید. هر خانه ای از افزودن این زیور آلات که ظرافت را به وجود می آورند، سود خواهد برد. انتخاب طرح‌های معاصر که به مدرن کردن سبک داخلی خانه شما کمک می‌کنند، راهی عالی برای تکان دادن همه چیز است.


نرده راه پله مارپیچ


هیچ چیز جذاب تر از راه پله های مارپیچی نیست. این نوع راه پله می تواند به طور قابل توجهی از ریل های مارپیچ ساخته شده از چوب یا فلز بهره مند شود. برای هر خانه ای درجه جدیدی از زیبایی و ظرافت را به همراه دارد. تا آنجا که طرح‌های هندسی پیچیده، طرح‌های نرده راه پله مارپیچ بهترین هستند.

نرده برای راه پله مارپیچ

 

بیشتر بخوانیم : راه پله چوبی مدرن

 

نرده راه پله فلزی تک میله ای


استفاده از نرده های دستی تک میله ای برای طراحی نرده پله یک مفهوم هوشمندانه و ساده است. این نرده را می توان بدون نرده و با تمرکز کامل روی نرده و قفسه های شناور استفاده کرد. این سبک نرده مخصوصاً برای پله های تاشو که به اتاق زیر شیروانی و طبقات بالای خانه می روند بسیار مناسب است.


نرده راه پله شیشه ای


استفاده از نرده شیشه ای برای طراحی نرده راه پله روشی آسان برای دادن ظاهر حرفه ای زیبا به پله است. برای این هدف، یک مجموعه شیشه ای مقاوم را انتخاب کنید. این نوع نرده برای خانه های امروزی ایده آل است. علاوه بر بهبود بینایی، ارزش زیبایی شناسی اتاق را افزایش می دهد.


نرده راه پله آلومینیوم


از بین عناصر تمام فلزی، آلومینیوم چگالی کمی دارد. این یک گزینه سبک وزن است، به خصوص اگر آن را با فلز مقایسه کنید. هنگامی که آلومینیوم به عنوان نرده پله استفاده می شود، منعکس کننده به نظر می رسد و می تواند در برابر زنگ زدگی و خوردگی بدون افزودن درمان مقاومت کند.
شما می توانید از آلومینیوم به عنوان نرده راه پله در هر قسمت از خانه یا محل استفاده کنید. برای محیط های داخلی، خارجی، صنعتی و ساختمان های تجاری مناسب است. آلومینیوم یکی از سخت ترین مواد برای کار با آن است.


نرده راه پله فرفورژه


نرده های فرفورژه تزیینی راه پله در خانه های خصوصی و ساختمان های اداری یافت می شود. آنها را می توان در برنامه های داخلی و خارجی استفاده کرد. نرده های فرفورژه اغلب در ترکیب با نرده های چوبی برای دستیابی به جلوه ای پیچیده و چشمگیر استفاده می شوند.

نرده راه پله چوبی


نرده راه پله کابلی


نرده کابلی از کابل های فلزی با کشش بالا، افقی یا عمودی به جای پیکت یا پانل برای ایجاد مانع در کنار پله ها استفاده می کند. نرده کابل را می توان با انواع نرده های مختلف و مواد پست جدید از جمله فولاد، آلومینیوم و چوب استفاده کرد.


نرده راه پله دیواری


نرده های دیواری همانطور که از نام آن پیداست به دیوار متصل می شوند و به جای نرده یکپارچه با نرده استفاده می شوند. نرده های دیواری فولادی معمولاً با لوله یا لوله گرد ساخته می شوند. برای نرده های چوبی، گوش خوک و ماستیک دو سبک رایج از نرده های دستی دیواری هستند. نرده های گوش خوک وقتی از پهلو به آن نگاه می شود شبیه گوش حیوان است و مستقیماً بدون براکت روی دیوار محکم می شود. نرده های ماپستیک با استفاده از براکت ها به دیوار محکم می شوند. و بیشتر طبیعت تزئینی دارند.

نرده راه پله مدرن

کدام نرده پله بهتر است؟


فولاد. فولاد یک ماده محبوب برای نرده های راه پله و نرده برای پله های خروجی تجاری و راه پله های صنعتی است. فولاد همچنین بهترین ماده برای ریسمان های راه پله است. برای جلوگیری از زنگ زدگی، اغلب از فولاد گالوانیزه یا ضد زنگ استفاده می شود.


قیمت نرده پله جدید چقدر است؟


هزینه نرده پله به طول نرده پله و زیبایی مورد نظر بستگی دارد. در حالی که نرده های چوبی هزینه اولیه کمتری دارند، نیاز به نگهداری بیشتری دارند. هزینه های اولیه کابل، میله یا نرده پله شیشه ای معمولاً با کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری جذب می شود. محدوده هزینه برای سیستم پله فولادی ضد زنگ بسته به سبک و پیچیدگی نرده پله بستگی دارد.

 

نتیجه گیری


نرده های پله های داخلی برای ایمنی ضروری هستند اما می توانند یک عنصر طراحی شگفت انگیز به خصوص در یک خانه مدرن باشند. یک نرده منحصر به فرد را انتخاب کنید که متناسب با سبک خانه شما باشد و یک فضای ورودی شگفت انگیز برای پذیرایی از دوستان و خانواده ایجاد کنید.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳