ایده طراحی شیشه بالکن

ایده طراحی شیشه بالکن

ایده طراحی شیشه بالکن


اگر اخیراً خانه ای را خریده اید یا قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید تا ظاهری زیبا داشته باشد، این مقاله ممکن است به شما کمک کند که چگونه ظاهر بالکن خود را زیباتر کنید. همه ما دوست داریم در یک گوشه آرام و راحت در خانه خود استراحت کنیم، جایی که بتوانیم زمان با کیفیتی را سپری کنیم و داشتن یک بالکن با طراحی خوب می تواند این هدف را مانند هیچ کس دیگری برآورده کند.
بنابراین برای اینکه مطمئن شوید بالکن شما می‌تواند مدرن، پیچیده و منحصر به فرد باشد، ایده‌های طراحی شیشه بالکن را گردآوری کرده‌ایم که نه تنها کاربردی هستند، بلکه چشم‌ها را نیز خوشایند می‌کنند!

ایده طراحی شیشه بالکن


آیا بالکن های شیشه ای ایمن هستند؟


اگر به دلیل نگرانی‌های ایمنی در مورد سرمایه‌گذاری در طراحی بالکن شیشه‌ای مردد هستید، می‌توانید این نگرانی‌ها را کنار بگذارید زیرا پیشرفت سریع فناوری منجر به چندین اختراع مفید مانند شیشه‌های مقاوم برای بالکن شده است که نه تنها می‌توانند شرایط آب و هوایی شدید را تحمل کنند. به این راحتی آسیب نبینند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را از شرکت های معتبر مانند رادان گلس خریداری کنید زیرا آنها اطمینان می دهند که شیشه مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده و به اندازه کافی بادوام هستند تا برای مدت طولانی تری آسیب نبینند.
در دنیای مدرن، شیشه به عنوان یکی از انتخاب های برتر در نوسازی و ساخت و ساز ظاهر شده است، زیرا می توان از آن در ایجاد راهروها، راه پله ها ، نماها و موارد دیگر با استفاده از انواع مختلف شیشه (مانند شیشه های مقاوم برای بالکن) استفاده کرد.

 

ایده طراحی شیشه بالکن


ایده طراحی شیشه بالکن


در اینجا چند ایده طراحی شیشه بالکن وجود دارد که می توانید در بالکن خود نصب کنید تا آن را جدا کرده و فضایی مینیمال و در عین حال شیک برای خود ایجاد کنید.

 

شیشه آکوستیک


فریب ظاهر شیشه آکوستیک (لمینیت) را نخورید زیرا ممکن است شکننده به نظر برسد اما کاملاً محکم است و در نتیجه آن را به انتخاب خوبی تبدیل می کند. دارای یک لایه PVB است که به شیشه کمک می کند و به کاهش نویز خارجی کمک می کند. نرده شیشه ای لمینت به خوبی با انواع فضاهای داخلی هماهنگ می شود، بنابراین بدون هیچ مشکلی یک لمس مینیمال و در عین حال پیچیده به نمای بیرونی خانه شما اضافه می کند. آخرین اما نه کم اهمیت، نیاز به نصب گریل یا کرکره اضافی را از بین می برد، زیرا خود شیشه بسیار قوی است و می تواند ضربه های سنگین را تحمل کند. اگر می‌خواهید روی چیزی بادوام‌تر سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید شیشه‌های چند لایه مقاوم در برابر حرارت را انتخاب کنید که پایداری بالاتری را ارائه می‌دهد و نیاز به کوره و کرکره را از بین می‌برد.

ایده طراحی شیشه بالکن

 

شیشه عایق


یکی دیگر از شیشه های مقاوم برای بالکن، شیشه های عایق است. این می تواند شامل دو یا چند پانل باشد که توسط هوا، آلومینیوم یا انواع دیگر فضاهای اطراف لبه ها از هم جدا شده اند. محیط آن مهر و موم شده است تا اطمینان حاصل شود که به راحتی خراب نمی شود در حالی که عامل خشک کننده رطوبت موجود در حفره را از بین می برد و در نتیجه آن را قوی تر می کند. این ترکیب همچنین آن را به یک راه حل کم مصرف تبدیل می کند، بنابراین می توانید از آن در پنجره ها یا پانل های وسیع تر بالکن نیز استفاده کنید و قبض برق خود را کاهش دهید. شیشه های عایق ساخته شده توسط شرکت هایی مانند AIS Glass (AIS IGU) همچنین می توانند اشعه های مضر UV را مسدود کرده و قدرت بار باد را افزایش دهند. شیشه عایق ساخته شده به این روش کاملاً بادوام است و به راحتی آسیب نمی بیند و در نتیجه شما را از مشکل تعویض مکرر آن نجات می دهد.


شیشه ی حرارت دیده


شیشه سکوریت شده یا سخت شده برای بالکن توسط اکثر کارشناسان توصیه می شود زیرا ظاهر و استحکام زیبایی را با هم ترکیب می کند تا بتوانید بدون نگرانی در مورد امنیت عزیزان خود از مناظر لذت ببرید. می‌توانید شیشه‌های پر حرارت را با حاشیه‌ها یا نرده‌های فولادی ترکیب کنید و مطمئن شوید که بالکن شما بدون افزایش خطر شکستگی ناشی از ضربه، جذاب به نظر می‌رسد.

ایده طراحی شیشه بالکن

 

شیشه رنگی


اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نور خورشید معمولاً داغ است، ممکن است بخواهید روی شیشه‌های رنگی سرمایه‌گذاری کنید. این نه تنها یک لایه از حریم خصوصی اضافه می کند، بلکه ثابت می کند که در جلوگیری از گرمای خورشید موثر است، در نتیجه به کاهش دمای اتاق بدون لطمه زدن به زیبایی کمک می کند. بهترین قسمت در مورد شیشه های رنگی این است که می توانید با سرمایه گذاری در سایه های خاکستری، برنزی، آبی، سبز و طراحی منحصر به فرد بالکن خود، رنگی به بالکن خود اضافه کنید و کمی سرزنده تر کنید!

 

شیشه مات


یکی دیگر از طرح های شیشه ای که می تواند فوراً استایل و ظاهر بالکن شما را افزایش دهد، شیشه مات است. این محبوبیت دارد زیرا به شما حریم خصوصی بیشتری می‌دهد در حالی که نور را می‌پذیرد، به این معنی که از دید عموم پنهان می‌شوید، زیرا آسمان صاف را تحسین می‌کنید و در بالکن خود تجدید قوا می‌کنید. شیشه مات با استفاده از تکنیک های برتر تولید شیشه ساخته شده است و همچنین در سایه هایی مانند آبی سبز و برنزی موجود است که به اضافه کردن یک لمس شخصی به بالکن شما در کمترین زمان کمک می کند!

ایده طراحی شیشه بالکن

 

شیشه انعکاسی


شیشه انعکاسی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود که نه تنها برای چشم ها جذاب است، بلکه در تضمین حریم خصوصی افراد داخل و حفظ گرما نیز بسیار موثر است، محبوبیت پیدا کرده است. شرکت‌ها، این شیشه‌ها را با استفاده از فناوری پوشش برتر تولید می‌کنند که وقتی با زیبایی‌شناسی درخشان ترکیب می‌شود، منجر به یک راه حل کم‌مصرف انرژی می‌شود که نه تنها برای چشم خوشایند است، بلکه تا حدودی دما را نیز تنظیم می‌کند .

اکنون که ایده بهتری در مورد انواع شیشه هایی دارید که می توانند بالکن شما را تزئین کنند، وقت آن است که با تولید کنندگان شیشه مورد اعتماد مانند رادان گلس تماس بگیرید و بالکن خود را متمایز کنید. این شیشه های سفت شده برای بالکن نه تنها بادوام هستند، بلکه نگهداری آنها نیز آسان است (اگر از یک تولید کننده شیشه اصلی خریداری شده باشد) بنابراین کار سختی برای ارائه بالکن خود نخواهید داشت!
 

ایده طراحی شیشه بالکن

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳