نگهداری نرده شیشه ای

نگهداری نرده شیشه ای

نکات مربوط به نگهداری نرده شیشه ای

نرده‌های شیشه ای توالی پنل‌های شیشه‌ای هستند که ناحیه ای را حصارکشی یا جدا می‌کنند. نرده‌های شیشه‌ای، دید واضح تر، نور ورودی بیشتری به فضا می دهند و ظاهری تمیز و مدرن ارائه می‌کنند. این نوع نرده، یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع نرده مدرن هستند.

 

نرده شیشه ای فیکس پوینتی

 

نگهداری از نرده شیشه ای بسیار مهم است زیرا نگهداری منظم می‌تواند طول عمر نرده شیشه‌ای را افزایش دهد. در حالی که نرده شیشه‌ای از پنل‌های ضخیم شیشه و اتصالات از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا ساخته شده‌است ، با مراقبت از آن می‌توان از پرداخت هزینه‌های غیرضروری در طولانی مدت جلوگیری کرد. 
در اینجا شش نکته در مورد نگهداری از نرده شیشه‌ای آورده شده‌است.

نظافت منظم

نرده‌های شیشه‌ای خود را مرتبا تمیز کنید تا از براق بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار آب گرم ، مواد شوینده ملایم و یک پارچه نرم میکروفیبر توصیه می شود. نرده‌های شیشه ای بخشی از خانه هستند و تمیز بودن صفحات آن باعث می‌شود تا نور فیلتر شود و منظره ای زیبا ایجاد کند و به زیبایی فضا بیافزاید. تمیز کردن منظم و مداوم پنل ها و قطعات، از بین بردن آلودگی و مواد خارجی را آسانتر می کند.

 

 وجود خراش، ترک یا خرابی را بررسی کنید

پنل های شیشه ای و لوازم جانبی از جنس استنلس استیل محصولات مقاومی هستند. با این حال این مواد در برابر خراش ، ترک یا آسیب پذیر هستند. اگر پنل دارای ترک های مویی هست، بهتر است برای تعویض یا جلوگیری از گسترش ترک با یک متخصص تماس بگیرید. در صورت شکستن صفحه پنل شیشه و یا خرد شدن آن ، محل ترک و شکستگی می تواند خطرناک باشد. همچنین قطعات فولادی ضد زنگ بریده یا آسیب دیده ممکن است سطح ناصافی ایجاد کنند که لمس آن ایمن نباشد و همچنین ممکن است این ناحیه در معرض عناصر خارجی قرار گیرد و منجر به خوردگی شود.
 

بهترین متریال نرده شیشه ای

 

ثبات نرده را بررسی کنید

پایداری نرده شیشه ای را به طور منظم بررسی کنید. در صورت نصب صحیح ، پایه ها باید محکم باشند. اگر به دلیل استفاده و یا به دلایلی دیگر مشکوک به تکان خوردن نرده شیشه ای هستید، سریعاً با یک متخصص تماس بگیرید تا بررسی شود.

 

وسایل سنگین را نزدیکی نرده قرار ندهید

وسایل سنگین یا ناپایدار ممکن است روی نرده شیشه ای بیفتند و صدمات ناخواسته ای وارد کنند. با اینکه پنل ها سخت و مقاوم هستند اما در صورت تحمل نیروی غیر قابل تحمل شکسته و خرد می شوند. ناحیه اطراف نرده شیشه ای را برای داشتن بهترین نما و چشم انداز بدون مانع خالی نگه دارید.

 

بچه ها و حیوانات خانگی 

بچه ها و حیوانات خانگی باید مراقب نرده باشند. اطمینان حاصل کنید که حیوانات خانگی از بالای نرده نمی پرند یا به آن تکیه نمی دهند. بچه ها نباید در مقابل یا روی نرده بازی کنند، به عنوان مثال با زدن توپ به آن یا بالا رفتن از نرده یا نشستن روی آن ممکن است باعث آسیب به فرد و آسیب ساختاری به نرده شیشه ای شود.

در رادان گلس ، ما کلیه قطعات ، تجهیزات و ابزارها را برای ساخت و طراحی نرده شیشه ای در اختیار شما قرار می دهیم. ما با محصولات قابل اعتماد ، زیبا و با دوام که با کاربردهای مختلف و متناسب با نیازهای شما ، در خدمت مشتریان خود هستیم.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳