بررسی انتخاب نرده شیشه ای برای استخر

بررسی انتخاب نرده شیشه ای برای استخر

ممکن است به منظور افزایش ایمنی و افزایش زیبایی فضای استخر خود به دنبال اجرای نرده شیشه ای باشید. وجود حصار برای استخر یک ضرورت است ، به خصوص اگر فرزند کوچک داشته باشید. شما باید به دنبال جانپناهی باشید که با دوام و ایمن باشد و در عین حال زیبایی کلی فضا را حفظ کند، که برای این امر نرده های شیشه ای یک انتخاب ایده آل از انواع نرده مدرن،  هستند زیرا ظاهر زیبا و همچنین ایمنی بالایی دارند. به جز این دو فاکتور یعنی ایمنی و زیبایی موارد دیگری وجود دارند که باید هنگام انتخاب نرده استخر به آنها توجه کنید و آنها را در نظر بگیرید که در این بلاگ به آن ها می پردازیم.

 

نرده شیشه ای اسپیگات برای استخر

 

مزایای نرده شیشه ای برای استخر

دید واضح

این نرده های شیشه ای یک نمای بدون مانع از قسمت استخر و فضای پشتی را ایجاد میکند. این ویژگی نرده های شیشه ای بدون قاب مزایای فراتر از ظاهر دارند به عنوان مثال اگر حادثه ای در استخر شما رخ داد ، مثلا اینکه کودک در شنا کردن به مشکل بر بخورد، می توانید بلافاصله او را ببینید. در واقع این دید بدون مانع در ایجاد ایمنی برای فضای استخر بسیار اهمیت دارند.

 

نرده شیشه ای استخر

 

با دوام

هنگام انتخاب نرده برای محوطه استخر باید از موادی استفاده کنید که در برابر آب مقاوم باشد زیرا احتمال خیس شدن نرده ها وجود دارد. نرده های چوبی هنگام قرار گرفتن در معرض آب در معرض پوسیدگی و تاب خوردگی قرار می گیرند در حالی که نرده های آهنی می توانند خیلی زود زنگ بزنند. نرده های شیشه ای یک گزینه با دوام هستند زیرا در اثر قرار گرفتن در معرض آب نه شیشه و نه استیل ضد زنگ آسیب می بینند، بنابراین برای استخر عالی هستند. 

 

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

نگهداری از استخر به استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر نیاز دارد و این مواد به راحتی انواع خاصی از مواد را تخریب یا آسیب می زنند. خوردگی شیمیایی یک نگرانی واقعی در مورد نرده های استخر است. خوشبختانه نرده های شیشه ای در برابر خوردگی و صدمات شیمیایی مقاوم هستند.

 

تعمیر و نگهداری 

گاهی هزینه نگهداری و تعمیر نرده بسیار بیشتر از هزینه نصب آن ها است و با آسیب دیدن نرده ها ممکن است به نگهداری و تعمیر پر هزینه و یا حتی تعویض کامل نیاز داشته باشند. نرده های شیشه ای تقریبا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هر چند وقت یک بار آنها را پاک کنید. با حداقل تعمیر و نگهداری ، نرده های شیشه ای می توانند سالها یا حتی دهه ها در شرایط خوب دوام بیاورند.

 

نصب آسان

یکی از بهترین موارد در مورد نرده های شیشه ای این است که در کمتر از یک روز به راحتی نصب می شوند. انواع دیگر نرده ها به مراحل نصب پیچیده تری نیاز دارند که می تواند طولانی تر و هزینه بیشتری داشته باشد.

 

عواملی که باید قبل از انتخاب نصب نرده استخر شیشه ای به آن توجه کرد

 

بودجه

هزینه نرده استخر شیشه ای شامل هزینه نصب نیز می شود و ممکن است این هزینه با توجه به ارتفاع و اندازه کار متفاوت باشد. تعداد و نوع پایه اسپیگات نیز می تواند در قیمت تأثیرگذار باشد ، بنابراین اگر قصد نصب این نوع نرده برای استخر را دارید حتماً بودجه واقعی تعیین کنید.

ایمنی

قبل از انتخاب نصب نرده استخر شیشه ای ، باید ایمنی آن را در نظر بگیرید. ایمنی نرده استخر اولین چیزی است که باید قبل از نصب مورد توجه قرار گیرد. همچنین تهیه پنل های شیشه ای که از استانداردهای لازم را داشته باشد بسیار مهم است. 

عواملی که هنگام برنامه ریزی برای نرده شیشه ای استخر باید در نظر گرفت

 

کیفیت شیشه

تهیه شیشه با کیفیت برای جانپناه استخر بسیار ضروری است. برای اجرا با مراجعه به مجری و متخصص می توان از ایمنی و کیفیت نرده شیشه ای مطمئن شد و هزینه های اضافه جلوگیری کرد. 

 

سبک نرده شیشه ای

نوع و سبک نرده شیشه ای به سلیقه شخصی و چیدمان فضای استخر شما بستگی دارد. محبوب ترین نرده شیشه ای برای استخر ، سبک "بدون فریم" است.
نرده شیشه ای بدون قاب موجب زیبایی و مدرن شدن استخر می شود و فضا را جذاب و لذت بخش می کند و عملا چیزی مانع دید منطقه استخر و محیط اطراف نمی شود. 

 

عرض و ارتفاع نرده

نرده های استخر شیشه ای استاندارد معمولاً دارای ارتفاع 1200 سانتی متر هستند. عرض پنل ها از نظر طراحی متفاوت است ، اما به طور کلی ، جان پناه شیشه ای بدون فریم استخر از پنل هایی به عرض 1500 سانتی متر تشکیل می شود. هر نوع نرده شیشه ای اسپیگات را که انتخاب کنید ، باید حداقل 120 سانتی متر از ارتفاع داشته باشد تا با استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشد.  

 

ضخامت و اندازه صفحات شیشه ای

پنل های شیشه ای دارای ضخامت گوناگونی هستند اما پنل های شیشه ای که برای استخر استفاده می شود  شیشه سکوریت با 12 میلی متر ضخامت است. با استفاده از این نوع و ضخامت شیشه هزینه بالاتری نسبت به شیشه سکوریت 10 میل متحمل می شوید، اما نتیجه نهایی بسیار بهتر خواهد بود. 

در رادان گلس تمامی اتصالات استفاده شده در نرده شیشه ای استخر از جنس استنلس استیل 304 و یا 316 می باشد که این گرید استیل در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است.
برای پاسخ به سوالات خود در زمینه نرده شیشه ای می توانید با رادان گلس تماس حاصل فرمایید تیم مشاوره ی ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشد.
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳