انواع ایده طراحی دکوراسیون داخلی اداری جذاب در ایران + عکس

طراحی دکوراسیون داخلی اداری، ایده طراحی دکوراسیون داخلی اداری

طراحی دکوراسیون داخلی اداری این روزها فقط به عنوان زیبایی دردفتر های اداری به کار نمی رود. بلکه طراحی اداری می تواند بر مواردی بسیاری از جمله روش کار کردن پرسنل، ارتباط برقراری با سازمان ها و مدیران بهره وری به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر بگذارد. به همین خاطر بسیار مهم است که برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری حتما از افراد خبره و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در سال های اخیر طراحی اداره جات به طور مداوم در حال تغییرو تحول است. همچنین بهتر است تا در دکوراسیون اداری لاکچری از لوگو و المان‌ها و حتی در صورت امکان برخی از محصولات سازمان متناسب با کاربری و اهداف آن و به گونه ای منحصر به فرد استفاده شود.

ایده طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون داخلی اداری


طراحی دکوراسیون داخلی اداری مستلزم تخصص و مهارت بیشتری نسبت به دکوراسیون داخلی منزل دارد. زیرا طراحی دکوراسیون منزل باید طبق و سلیقه افراد آن خانه طراحی شود ولی طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر رسمی بود محیط با هر سلیقه ای ارتباط برقرار کند و جذابت یک محیط ادرای را داشته باشد. چون منافع سازمانی در آن الویت بسیار زیادی دارد و محیط اداری می تواند در جذب اعتماد مشتری تاثیر زیادی بگذارد. و همچنین کارمندهای که در این محیط مشغول به کار هستند عملکرد کاری و رضایت شغلی و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود. رنگ بندی و چیدمان در هر صنفی مطابق با روانشناسی کاربران آن انجام می شود. 
با توجه به اینکه افراد ساعات بسیاری از شبانه روز را در محل کار سپری می کنند و به نوعی محل کار خانه دوم کارکنان محسوب می شود طراحی دکوراسیون داخلی اداری یکی از مواردی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

عوامل موثر در طراحی دکوراسیون داخلی اداری


عواملی که در ساختار یک دکوراسیون داخلی اداری نقش بسزایی دارد نوع و سبک معماری به کار رفته در طراحی محیط است و امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی و معماری پس از مدتها مجدد مورد توجه همگان قرار گرفته است. با دقت در معماری های انجام شده در زمان های قدیم سراسر ظرافت و ریزه کاری ها به چشم میاید که در سر تا سر آن ذوق و هنر ایرانی نهفته است. 
طراح و مجری نیز باید دارای تخصص بسیار بالایی باشند تا برای پیش بردن به اهداف پروژه توانمند باشند و با برنامه ریزی دقیق، خواسته های کارفرما و کاربر محیط را لحاظ کنند و با توجه به اصول اولیه و استانداردها طرحی بی نقص را اجرا کنند. شما می توانید با استفاده از بخش هایی مثل  نرده مدرن، نمای شیشه ای و... گامی مثبت در ظاهر دکوراسیون اداری خود ایجاد کنید.

 

طراحی دکوراسیون اداری در ایران


برای داشتن یک محیط ادرای شیک و مدرن باید نکاتی را رعایت کنیم که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم:


هر اداره ای دارای کارمندانی با رده های شغلی و وظایف مختلفی هستند پس باید این موضوع را در نظر بگیریم که هر یک از کارمندها نیاز به یک فضایی خصوصی و یا نیمه خصوصی را دارند تا هر کسی بتواند در حریم خصوصی خود و بدون مزاحمت برای دیگران به کار خود ادامه دهند. یکی از پر کاربردترین راهکارها برای این کار ایجاد دیوارهای جدا کننده و پارتیشن بندی های کم ارتفاع است. برای رنگ بندی محیط کار باید از علم روانشناسی استفاده کرد و رنگ های را انتخاب کنید که باعث افزایش عملکرد کارمندان و سرعت بخشیدن به کار شود. 
نور پردازی نیز خود به تنهایی تاثیر بسیار زیادی بر روی خستگی چشم و توان کاری افراد دارد.

 

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی

 

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اداری


استفاده از مبل های مشکی برای رسمیت شناختن یک محیط اداری بسیار موثر است و این رنگ بندی در کنار رنگ قرمز جلوه بسیار زیادی به محیط شما می دهد. 
یکی از مهمترین دغدغه هایی که مدیران از آن صحبت می کنند روحیه داشتن بالا و شاد کارمندان است و برای این کار می توان از رنگ های ملایم و پر انرژی و الهام دهنده ها استفاده طراحی دکوراسیون اداری احتیاج به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به منازل مسکونی دارد  زیرا منازل مسکونی باید مطابق سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما محیط های اداری باید به گونه ای باشد تا علاوه بر رسمی بودن محیط و داشتن هنجار و نظم با مخاطب خود با هر سلیقه ای ارتباط بر قرار کند و جذاب دلنشین باشد چون منافع سازمانی در آن اولویت بسیار زیادی دارد و محیط میتواند در جذب اعتماد مشتری تاثیر گذار باشد.

طراحی کوراسیون اداری حرفه ای

 

بخش های مهم درطراحی دکوراسیون داخلی اداری

علاوه بر مواردی که گفته شد مانند رنگ بندی و شکل ظاهر مبلمان ها باید یک سری از استاندارها را در بربگیرد تا در طول مدت کار، کارمندان خسته نشوند و همچنین بهتر است قفسه ای را برای وسایل شخصی کارمندان در نظر گرفت.
دیوار از اصلی ترین  موارد تاثیرگذار بر محیط اداری است همان طور که در دکوراسیون منزل، اتاق خواب و حتی آشپزخانه یکی از ابتدای ترین تغییرات جا به جای دیوارها است در دکوراسیون اداری نیز دیوارها نقش بسیار مهمی را در انرژی و مدرن کردن اداره را ایفا می کنند و طراحی آن می تواند محیط را جذاب تر جلوه دهد و عواملی که باعث خسته شدن کارمندان می شود را تا جایی که ممکن است کم و یا از بین ببرید.

 

گیاهان در طراحی دکوراسیون داخلی اداری 

گیاهان در هر سبک از طراحی داخلی نقش مثبت و پررنگی دارند. اغلب فضای ساختمان‌های اداری و دفاتر کاری بی روح و خنثی و شاید کسل کننده به نظر می‌رسند. استفاده از گیاهان آپارتمانی برای دکوراسیون اداری مانند فضای سبز در محوطه سازی برای ویلا است، که باعث می‌شود جلوه ای خاص به محیط دهد و تاثیر شگفت انگیزی در یک فضای اداری بوجود آورد.
همچنین اگر مشتری ها مجبور به انجام کار خود باشند، منتظر ماندن در یک محیط سرد بسیار کسل کننده می باشد و استفاده از گیاهان می تواند راهکار مناسبی باشد.


سخن آخر

شرکت رادان گلس  به همراه تیم هدفمند و مهندسین متخصص خود با بررسی و آنالیز فضای شما سعی در ارائه بهترین و کارآمدترین طرح را همواره برای مشتریان خود در نظر می گیرد. طراحی دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهم ترین توانایی های گروه مهندسی رادان گلس می باشد.
ما همواره در تلاش هستیم با صرفه جویی در هزینه ها ، بهترین طراحی داخلی ممکن را با توجه به فضا و بودجه برای کارفرمایان و مشتریان عزیززمان طراحی کنیم.
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳