8 ایده جدید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی + عکس

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی به عنوان یکی ار شیک ترین و لوکس ترین مراکز تجاری و یا بازار شناخته شده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که وارد یک فروشگاه یا مغازه طلا فروشی می شوید طراحی دکوراسیون داخلی آنجا شما را مجذوب می کند. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبای که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگر هم مانند مسائل امنیتی هم توجه کرد. بنابراین وقتی که می خواهید مکانی را برای طلا فروشی انتخاب کنید باید دارای خصوصیات از نظر موقعیت مکانی و از لحاظ بصری فضا و امنیت مناسب باشد.

طراحی دکوراسیون طلا فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

 

طراحی طلا فروشی از آن دسته فروشگاه های است که مخاطب آنها اکثرا خانم ها هستند و روحیه خانم ها هم به زرق و برق توجه بیشتری دارند. و از لحاظ روانشناسی طراحی دکوراسیون داخلی هر چه بیشتر چشم گیر باشد میزان مشتری های بیشتری را به خود جلب می کند. میزان بالای جذب مشتری به داخل مغازه طلا فروشی می تواند به فروش بالاتر مغازه بیانجامد.

 

امنیت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی یکی از معدود طراحی هایی است که طرفداران بسیار زیادی در بین دکوراسیون داخلی مغازه ها دارد. در فروشگاه های طلا فروشی کالاهای گران قیمت و با ارزش وجود دارد. باید در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه طلا فروشی توجه به امنیت و ورود و خروج از مهم ترین مسائل به حساب می آید که یک طراح داخلی باید به آن توجه اساسی داشته باشد. در طراحی مغازه طلا فروشی باید بخش ورودی و امنیت از آن در نظر گرفته شود. در هنگام طراحی ویترین جواهرات و طلا باید به نحوی در معرض نمایش قرار بگیرد که مشتری به خوبی بتواند ببیند و به این صورت نباشد که بخواید کالاهای با ارزشمند را از ویترین خارج کنید.

 

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی مدرن دکوراسیون طلا فروشی و جواهری

طراحی  پیشخوان دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

یکی از مهم ترین طراحی های طلا فروشی که از اهمیت بالای برخوردار است پیشخوان و یا کانتر طلا فروشی است. این کانترها که دارای ویترین های متعددی در کنار هم هستند، باید بیشتر امنیت آن حفظ شود. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد. در طلا فروشی های بزرگ باید طوری این پیشخوان ها طراحی شود که کنترل و دسترسی به تمامی ویترین های فروشگاه در نظر گرفته شود. پس بهتر است پیشخوان طلا فروشی ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری داشته باشد. بدین ترتیب می تواند نظارت و دسترسی بهتری به اطراف و محیط داشته باشند.

 

متریال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

ویترین مغازه طلا فروشی تابلوی نمایش است که تمام جواهرات در معرض نمایش مشتری ها قرار می گیرد. ویترین های نمایشی هر چه جذاب تر باشد در ذهن مشتری بیشتر باقی خواهد ماند. نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در نظر گرفت مانند شکل، ارتفاع، متریال، ارتفاع و فرم ویترین از تاثیر بسیار بالای در دید مشتری خواهد داشت. داشتن یک ویترین منحصر به فرد می تواند در کنار ویترین های معمولی میزبان طلاهای با قیمت بالاتر در نظر گرفته شود.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

 انواع ویترین های دکواسیون داخلی طلا فروشی

  • ویترین ام دی اف
  • ویترین آینه کاری
  • ویترین چوبی
  • ویترین سنگ کاری

دکوراسیون طلا فروشی مدرن

ترکیب رنگ و نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

ترکیب رنگ در طلا فروشی بسیار مهم است که تا زیادی به سلیقه کارفرما و طراح داخلی بستگی داد، اما به طور کلی در طراحی طلا فروشی بیشتر از رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای استفاده می شود. از رنگ های فانتزی مانند صورتی یا سبز در طراحی داخلی طلا فروشی کابردی ندارد و بهتر است از رنگ های مورد استفاده قرار بگیرد که لوکس و کلاسیک باشد. این رنگ ها باعث می شود تمایل مشتری به خرید کردن بیشتر باشد و از این رو در اولویت قرار دارد. هارمونی رنگ های به کار رفنه، اصل مهمی است که باید رعایت شود. در ضمن استفاده از کفپوش های چوبی و یا سنگ  می تواند گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باشد. شما می توانید با توجه به میزان فضای مغازه خود برای دیزاین بهتر آن نیز از مواردی مانند بارانگیر  شیشه ای، پله های مدرن و... نیز استفاده نمایید.

طراحی کف و چیدمان در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی


برای بالا بردن پتانسیل فروش، برای سانت به سانت فضای خود برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین مغازه طلا فروشی را بهینه کنید. گزینه های طراحی کف شامل الگوهای مستقیم، مورب، هندسی و زاویه دار است. وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود در درجه اول به طراحی ویترین های شیشه ای محصور نیاز دارد. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد، ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند.

طراحی طلا فروشی

درب ورودی مغازه طلا فروشی در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی


درب ورودی مغازه طلا فروشی به لحاظ امنیتی بسیار مهم است. حتی می توانید از درب های ضد گلوله برای حفظ امنیت استفاده کنید. در ورودی باعث ارتباط بین فضای داخلی و فضای خارجی ایجاد می کند. این طور می توان گفت در به عنوان یک نقطه عطف به حساب می آید. درب های ریموت دار یا اتوماتیک کاربرد زیادی دارد، زیرا باعث می شود بار ترافیکی را برای شما کنترل کند تا به راحتی بتوانید رفت و آمد مشتری های خود را زیر نظر داشته باشید. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین مورد انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر می کند.
درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را برقرار کند، باید ظریف و لوکس باشد. درب ورودی یک فضای تجاری باید شان دهنده تجارتی باشد که در داخل فضا انجام می گیرد که در مورد طلا فروشی باید نمایانگر ظرافت و لوکس بودن باشد. در کنار همه این ها استحکام و ظرافت از واجبات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی است.

طراحی دکوراسیون طلا فروشی

استفاده از مبلمان و صندلی راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی


برای راحتی مشتریان و اینکه احساس کنند به جای خرید به یک هتل لوکس آمده‌اند که قرار است با خیال راحت به تماشای جواهرات ارزنده بنشینند، بهتر است از مبلمان‌ها و یا صندلی‌های راحتی با رنگ خاص و زیبا استفاده کنید. در بحث فروش، وقتی مشتری می‌نشیند و فروشنده می‌ایستد و مانند صحنه‌ ی تئاتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده می‌پردازد، میزان توجه مشتری و علاقه‌ مندی او به خرید، بیشتر می‌شود، چرا که انسان‌ها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما می‌توانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتریان خود ایجاد کنید.

 

مزایای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

مزایای مختلفی برای طراحی مغازه طلا فروشی وجود دارد. هر یک از این مزایا باعث می شود احساس شما نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی بهتر شود

طراحی داخلی طلا فروشی می تواند شامل مزایای زیر باشد:

  • دکور مغازه شما همیشه شیک و جذاب است.
  • به راحتی می توانید تغییر دکوراسیون بدهید.
  • مرتب کردن و تمیز کاری برای شما لذت بخش تر خواهد شد.
  • مشتری ها در هنگام ورود و هنگام خارج شدن از مغازه مجذوب اجناس شما خواهند شد.
  • می توانید تمرکز اصلی خود را روی جواهرات خود بگدارید.

دکور طلا فروشی کلاسیک

پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است به خصوص که شما تازه کار باشید و تازه کار خود را شروع کرده باشید و تصمیم داشته باشید مشتری های که دفعه اول وارد مغازه شما می شوند به مشتری های دائم شما تبدیل شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که کارهای که در خصوص طراحی داخلی طلا فروشی انجام می دهید می تواند باعث بهبود عملکرد مغازه شما شود.

مهم ترین نکات در خصوص طراحی داخلی مغازه طلا فروشی را بررسی کردیم. گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم. امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید و یا حتی می توانید با شرکت دکوراسیون داخلی رادان گلس تماس بگیرد و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی خود را به آنها بسپارید.

عکس مغازه طلا فروشی

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳