طراحی دکوراسیون داخلی ویلا | طراحی جذاب + شیک (10 عکس)

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی خانه که فضای کوچکی دارد بسیار ساده است اما وقتی صحبت به طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و یک فضای بزرگ می شود، کار کمی سخت و چالش برانگیز خواهد شد. بزرگنرین چالشی که در طراحی داخلی ویلا است، برجسته سازی هر فضا در عین حفظ یکنواختی و ظرافت کار است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا در ایران

انواع ویلا از نظر طراحی دکوراسیون داخلی 


ویلاهای حومه شهر


ویلاهای اطراف شهر بیشتر با مصالح ساده مانند آهن و بتن ساخته شده است. ولی به تمام عناصر راحتی ویلا مجهز هستند، در اکثر اوقات با توجه به موقعیت مکانی که دارند سقف یا سازه آنها از چوب و یا بامبو می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا دوبلکس

ویلاهای لوکس


این ویلاها از طراحی منحصر به فرد ساخته شده اند. این نوع از ویلاها مجهز به استخر، جکوزی با چشم انداز عالی، سونا، اتاق سینما و ... می باشند. علاوه بر مزیت های که گفته شد آنها در مکان های عالی و در بعضی موارد حتی با ساحل یا بندر خصوصی قرار دارند.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

ویلاهای شهری


این نوع ویلاها فضای بزرگی را در بر گرفته اند و بزرگتر از خانه های مستقل هستند. ساخت ویلاهای شهری اصولا به صورت معماری مدرن و گاهی اوقات به سبک روستایی ساخته می شود. دکوراسیون داخلی ویلاهای شهری معمولا به صورتی طراحی شده اند که برای یک تایم کوتاه از قبیل تعطیلات یا اقامت چند روزه استفاده می شود.

طراحی داخلی ویلا کوچک

ویلاهای اکولوژیکی


این نوع از ویلاها، ویلاهای طبیعت گرا هستند و در جهت استفاده از نور مستقیم خورشید و صرفا در صرفه جویی در انرژی ساخته می شود. این نوع از ویلاها از مواد طبیعی ساخته شده و طراحی یکپارچه دارند و به راحتی با زندگی مدرن و امروزی سازگار هستند. 

طراحی داخلی ویلا مدرن

ویلاهای مدرن


ویلاهای مدرن از محبوب ترین ویلاها در دهه های اخیر است که از همه امکانات رفاهی برخوردار هستند. شما می توانید از بخش هایی مانند نرده شیشه ای اسپیگات، نرده شیشه ای و... برای جذابیت بیشتر استفاده نمایید.

طراحی ویلای مدرن امروزی

 

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی


نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی:

 

  • حفظ ایمنی در معماری و طراحی داخلی ویلا
  • توجه به شرایط آب و هوایی
  • داشتن یک طراح داخلی
  • تطابق دادن طراحی جدید با طراحی قدیم
  • ایجاد یک محیط راحت
  • دکوراسیون داخلی ویلا باید منعکس کننده سبک ویلا باشد.

 

طراحی داخلی دکوراسیون ویلا

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا:


هزینه های طراحی داخلی ویلا به عوامل زیادی بستگی دارد. متریال انتخابی شما و انتخاب طراح داخلی و استفاده از آن یکی از فاکتورهای اصلی در هزینه تمام شده طراحی داخلی ویلا به حساب می آید. همانطور که زیبایی خانه شما به عوامل زیادی بستگی دارد تا در نهایت ویلا یا منزل شما به زیبایی، کیفیت و مطلوبیت مورد نظر برسد، تعرفه و دستمزد یک طراح داخلی نیز به فاکتور‌های متعددی بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل مهم در هزینه طراحی داخلی موقعیت مکانی است. منطقه ای که پروژه در آن واقع می‌شود نیز در هزینه طراحی داخلی موثر است، معمولا جنوب شهر و شمال شهر دستمزدها و همچنین مصالح یک اختلاف هر چند جزئی وجود دارد و طبیعی است که قیمت ملک نیز در این مناطق کاملا متفاوت است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا لاکچری

شرکت رادان گلس با داشتن مهندسین خبره و همچنین مشاوران متخصص در امور طراحی دکوراسیون های داخلی ویلا، منزل، طلا فروشی و ... با تیم اجرایی حرفه ای خود با بهترین قیمت ها و با کیفیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳