12 ایده راه پله مدرن که شما را شگفت زده خواهد کرد!

ایده راه پله مدرن

ایده راه پله مدرن یکی از مهم ترین دکوراسیون های داخلی محیط خانه می باشد. راه پله ها به عنوان رابط بین طبقات می باشد و گاهی اوقات هم به منظور بهینه سازی فضا برای ذخیره سازی وسایل مختلف طراحی شده است. که توجه به این بخش از خانه بسیار اهمیت دارد، یکی از ویژگی های مهمی که باید در نظز داشته باشدید طرحی نورپردازی کافی و مناسب است تا هر شخصی که در حال تردد است به مشکل بر نخورد و بتواند به راحتی از پله ها بالا و پایین کند. همچنین استفاده از نرده های مختلف مانند نرده شیشه ای اسپیگات، نرده کابلی و...هم می تواند راپله شما را جذاب کند

هنگام وارد شدن و خارج شدن از منزل حتما از راه پله ها عبور می کنید، بنابراین چیدمان آن تفاوت زیادی هنگام ورود و یا خروج در شما ایجاد می کند. در هنگام طراحی دکوراسیون خانه این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی شما با راه پله های شما هم سو و در یک راستا قرار بگیرد، استفاده از قاب عکس های زیبا و کاغذ دیواری رنگی ساده و طرح دار می تواند ایده مناسبی برای راه پله شما باشد.

گذاشتن یک نیمکت یا کاناپه ساده برای نشستن، برای در آوردن کفش شما مناسب است. در بعضی از راه پله ها فضایی به عنوان زیر راه پله وجود دارد که می توان با خلاقیت در دکوراسیون داخلی یک ایده عالی برای منزل باشد.

 

طراحی و ایده راه پله مدرن

در ساخت راه پله ها مدرن می توان از انواع مختلفی از مصالح استفاده نمود. در اغلب خانه های دوبلکس مدل راه پله های مدرن طراحی می شود. راه پله خانه های دوبلکس می توانند بدون حفاظ یا با حفاظ باشند. همچنین در ساخت آن ها می توان از انواع چوب ها یا فلزات استفاده نمود. در برخی از خانه های دوبلکس نیز مدل راه پله شیشه ایی طراحی می شود. هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. با توجه به دکوراسیون داخلی خانه های  دوبلکس و مدرن, هر یک از این نمونه راه پله ها را می توان انتخاب نمود.

راه پله مدرن

قفسه بندی زیر راه پله

قفسه بندی زیر راه پله ایده بسیار ساده و زیباست که در خانه های که فضای کوچکی دارد بسیا کابردی و مفید است.می توان در این قفسه ها اشیاء مختلف تزئینی و کتاب قرار داد.

پله مدرن

استفاده کردن از قفسه های درب دار یا کشودار در زیر راه پله

در بعضی از مواقع صاحبان خانه دوست ندارند قفسه هایی که در زیر راه پله قرار دارد دیده شود برای این کار طراحان درب های مخفی راه قرار می دهند. این نوع از پله ها ارتفاع زیادی دارد و قفسه های زیر راه پله بسیار عمیق هستند که با استفاده از درب می توان ظاهری زیبا و یک پارچه به آن بخشید.

ایده راه پله

راه پله های شناور

راه پله شناور یکی از بهترین گزینه برای ساخت قفسه کتاب دیواری است. طراحان از این نوع فضا برای ذخیره و ایجاد یک قفسه کتاب استفاده می کنند و یا اگر فضای راه پله شما بزرگ باشد، می توانید یک فضای دنج و آروم در زیر راه پله برای مطالعه خود فراهم کنید.

ایده پله مدرن

استفاده کردن از ایده های فانتزی در طراحی راه پله

در طراحی راه پله مدرن، به طراحان این اجازه رو می دهد که با تغییرات متعدد و سیک و سیاق مختلف هم سوء باشد. همچنین یک سری ایده های خلاقانه فانتزی دیگری وجود دارد که می توان طبق سلیقه خود آنها را اتخاب کنید.

پله مدرن

استفاده از سنگ راه پله مناسب

استفاده از سنگ در راه پله باعث جذابیت راه پله های شما می شود. راه پله های مدرنی که از سنگ مرمر استفاده می کنند ظاهری شیک و لوکس به ساختمان خود می دهند، زیرا سنگ مرمر از جمله سنگ های گران قیمت با ظاهری شفاف است که با انعکاس نور در محیط منجر به زیبایی بیشتر راه پله ها می شود.

پله های مدرن

استفاده از راه پله های شیشه ای

راه پله های که کلا از شیشه ساخته شده است زیبایی فوق العاده ای دارد و ساخت این پله ها با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد. تاثیر این نوع از پله ها در دکوراسیون خانه بسیار بالاست به خصوص در زمانی که یک نورپردازی مناسب در کنار این راه پله ها قرار داده شود، که زیبایی پله های شیشه را چند برابر می کند.

ایده های جذاب پله های مدرن

زیبای با راه پله های شیشه ای شناور

شاید در نگاه اول فکر کنید که این نوع از پله ها ایمن نیستند و به نظر می رسد که به راحتی آسیب می بینند و شکننده هستند ولی این طور نیست این نوع از پله ها نرده ندارند اما با پانل شیشه ای محکم شده است و هیچ نوع خطری برای کاربر به وجود نمی آورد.

پله شناور

بیشتر بخوانیم : گرایش های معماری مدرن

 

استفاده از شیشه و استیل در طراحی راه پله مدرن

شاید در نگاه اول به نظر بیاید که شیشه در کنار استیل هیچ نوع سازگاری را ندارد ولی این طور نیست قرار گرفتن این دو نوع در کنار هم باعث زیبایی خاصی به راه پله های شما می دهد. راه پله های مارپیچی که از شیشه و نرده های استیل ساخته شده اند، ظاهر پله های شما را شیک و مدرن می کنند.

پله کشویی

استفاده کردن از پله ها به عنوان کشو

کاربران می توانند از طراحان دکوراسیون داخلی خود بخواهند که پله های کشویی قرار دهند که برای مخفی کردن اشیاء و لوازم مختلف از آنها استفاده کنند. با استفاده از پله های کشویی، شما فضای زیادی برای ذخیره سازی وسایل خود را دارید.

 

استفاده از رنگ در طراحی راه پله مدرن

یکی دیگر از ایده های راه پله مدرن، استفاده از رنگ هاست که می تواند تغییری چشمگیر به فضای داخلی شما بدهد. استفاده کردن از یک رنگ غالب در کنار رنگ های خنثی می تواند نمایی زیبایی را به فضای شما بدهد. استفاده از یک رانر طرح دار بر روی چنین پله های نیز باعث ایجاد نمای زیبایی می شود.

 

راه پله های چوبی

استفاده از راه پله های چوبی در انواع سبک های طراحی مانند مدرن و کلاسیک می توان مورد استفاده قرار داد. راه پله های چوبی باعث زیبایی خانه و تاثیرگذاری کاربران می شود.

راه پله های چوبی

نصب لوستر

اگر به دبال این هستید که خانه خود را لوکس کنید. حتما از لوستر استفاده کنید، استفاده از لوستر کریستالی باعث می شود نور در فضا منعکس شود و فضای داخلی شما را متفاوت کند.

 

ایده راه پله مدرن مانند سایر قسمت های خانه از اهمیت بسیار بالایی قراردارد. نکته حائز اهمیت در این قسمت، اجرای یک طراحی متناسب با سایر قسمت هاست. یا می توانید دیوار راه پله را به یک گالری خانوادگی تبدیل کرد و از آن برای نمایش عکس های خانوادگی استفاده کرد.

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳