11 تا از ایده های نرده راه پله در دکوراسیون منزل (10 عکس کاربردی)

ایده نرده راه پله

در طراحی دکوراسیون داخلی می توان از ریزترین جزئیات استفاده کرد. هر نقطه از خانه شما می تواند طوری طراحی شود که با تمام فضای خانه هماهنگ شود. صاحبان خانه باید از هر فرصتی برای زیبا کردن خانه خود استفاده کنند. ایده نرده راه پله یکی از این فرصت هاست برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی، شاید در دید اول نرده فقط به عنوان محافظ دیده شود اما طراحان دکوراسیون آن را از منظر زیبا شناسی می بینند. ما به عنوان اصول حرفه ای آموزش طراحی دکوراسیون داخلی باید به این نکته ظریف اشاره کنیم که حتی انتخاب سبک و استایل این نرده ها هم می تواند خود به تنهایی بخش مهمی از دکوراسیون داخلی خانه را تشکیل دهد. ما در اینجا انواع ایده نرده راه پله در نماهای مختلف مانند نمای شیشه ای و ... را به شما نشان می دهیم تا بتوانید از این قابلیت بهترین استفاده رو ببرید.

طراحی نرده


چرا طراحی نرده راه پله اهمیت بالایی دارد؟


یک انتخاب درست در طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب نرده راه پله است که نقش تنظیم کننده را دارد. این نوع از نرده ها باید متناسب با فضای خانه شما باشد و نصب نرده راه پله علاوه بر تامین امنیت باید به زیبایی خانه شما هم بیفزاید. به خصوص زمانی که راه پله ها در دید هستند، استفاده کردن از ایده های چشم گیر نرده راه پله  از اهمیت زیادی برخوردار است. در حالی که استفاده از نرده های قدیمی می تواند حس بی حوصلگی و خستگی را به خانه شما می دهد. با استفاده از سبک های مدرن در این نرده ها، می تواند جذابیت و لوکس بودن را به فضای خانه خود بدهد. 
استفاده از نرده راه پله با سبک جدید و مدرن می تواند به مقدار زیادی به یک ساختمان نو ساز، ساختار ویژه ای ببخشد و یا اینکه به یک ساختمان قدیمی احساس زندگی را بدهد. به همین خاطر داشتن ایده نرده راه پله می تواند برای ایجاد یک تعییر قابل توجه در دکوراسیون داخلی مفید است. 


ایده نرده راه پله


با ما همراه باشید تا ایده های قابل توجهی که در این خصوص وجود دارد را توضیح دهیم:

نرده راه پله در خانه مزرعه ای به سبک مدرن


این نوع از نرده ها براق مشکی از جنس فلز هستند که یک استایل بسیار جدید را به این نوع از خانه ها می دهد و فضای بسیار صمیمی و دوستانه را به دکوراسیون داخلی شما می دهند. این نوع از تضادها که بین دیوارهای سفید رنگ سالن و نرده های سیاه رنگ ایجاد کرده، این مورد یکی از بهترین ایده نرده راه پله است. 

ایده نرده راه پله در ایران

ایده نرده راه پله با الهام گرفتن از هنر دکو


این نمونه از راه پله که توسط یک طراح داخلی در استودیو سرفیس برای نرده های راه پله طراحی شده، که از هنر منحصر به فرد آرت دکو الهام گرفته است.

 

نرده راه پله با رنگ سیاه صنعتی


یکی از ایده های پر طرفدار نرده راه پله، ساخت یک سبک صنعتی در طراحی دکوراسیون داخلی است. در آشپزخانه بازسازی شده که در بلوک های ساحلی واقع شده اند و ظاهری باز و روشن دارند، یک راه پله مشکی گرافیکی، جلوه ای صنعتی به فضای روشن و دلنشین این آشپزخانه روشن بخشیده است و ترکیب بسیار زیبایی را خلق می کند. 

نرده راه پله با رنگ سیاه صنعتی

استفاده کردن از میله های آهنی براق 


یک نوع دیگر از ایده های چشم گیر نرده راه پله بر روی سادگی است. این نوع از نرده ها بسیار ساده و در عین حال براق طراحی شده اند و هیچ گونه جزئیات طراحی به آن ها اضافه نشده است. به جز چوبی که در بالای آن قرار گرفته و با چوب کف ساختمان یکسان است. به نظر می رسد همین تصویر ساده، نمایی شیک و چشم گیر را به فضای داخلی خانه شما می دهد.

میله های آهنی براق در نرده راه پله

بیشتر بخوانیم : نمای شیشه ای ویلا در شمال

نرده راه پله سفید و درخشان


براقیت و سفیدی یکی دیگر از ایده های راه پله است که می توان این نوع از نرده را در یک فضای آزاد و روشن اجرا کرد. در یک اتاق پر نور یک نرده ساده با خطوط سفید رنگ، پله های خانه را در یک فضای چند سطحی قرار می دهد. این نوع از نرده ها در حین زیبایی از امنیت بالایی برخوردار است. این نوع از نردها به قدری ظریف و محو هستند که تقریبا در فضای آفتاب گیر ناپدید می شوند و تمرکز اصلی را بر روی مبلمان و سایر اجزای خانه قرار می دهد.

نرده راه پله سفید و درخشان

ایده نرده راه پله با سبک مجسمه سازی


آیا به دنبال یک ایده چشم گیر برای راه پله خود هستید، تا یک فضای خاص داشته یاشید؟ این نوع از سبک را می توان به شما پیشنهاد کرد. در طراحی این نوع از راه پله سفید مجسمه ای بیانی عظیم است تا به کمک آن خطوط لوکس را به این فضای خنثی افزود. 

 

نرده راه پله با سبک دیوارهای چوبی


در این ایده تمرکز اصلی بر روی رنگ گرم چوبی نرده هاست که می توان با رنگ مبلمان که به رنگ نارنجی است ست شود. البته می توان از یک پالت خنثی و یا ترکیبی از رنگ های مشکی، سفید و کرمی هم استفاده کرد و تمرکز اصلی را بر روی مبلمان قرارداد. 

نرده راه پله با سبک دیوارهای چوبی

راه پله با چوب گردو و نرده های شسشه ای


این نرده شیشه ای شفافیت لازم را به وجود آورده است و اجازه عبور جریان نور و هوا را به راهرو ها می دهد. به این ترتیب حس آزاد بودن و دلباز بودن در این بخش را ایجاد می کند. این ایده طراحی نرده راه پله با وجودی که مواد و عناصر تازه و مدرن هستند، اما طراحی ساده و ماندگار است.

 

ایده نرده راه پله با استفاده از فولاد سفارشی


این نوع از راه پله، یکی از ایده های چشم گیر نرده راه پله است که باعث ایجاد جذابیت بصری و خلق لبه ها و منحنی هایی با لمس صنعتی شده است. این ایده یک نرده راه پله بسیار محکم را ایجاد کرده که هم ایمن است و هم یک مرکز نمایشی بسیار مهم را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرده است .

ایده نرده راه پله با استفاده از فولاد سفارشی

استفاده از فلزهای آبی رنگ 


رنگ ها در دکوراسیون داخلی بخش مهمی را تشکیل می دهند. رنگ های برجسته مانند رنگ آبی برای ایجاد یک نمای زیبا و خلق یک نقطه کانونی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب میله های فلزی با روکش آبی به همراه ورقه های فلزی سوراخ دار در اشکال مختلف اجازه عبور نور از راه پله ها و نفوذ بین طبقات مختلف را می دهد.

فلزهای آبی رنگ در نرده راه پله

استفاده از ایده های کلاسیک و مدرن برای نرده راه پله


یکی از ایده های مهم و چشم گیر نرده راه پله هم روی همین نکته مهم تمرکز دارد. استفاده از رنگ سفید به تزئینات و جزئیات زیبای طراحی راه پله مورد نظر این اجازه را می دهد تا به صورت قابل توجهی بدرخشد. این در حالی است که همه چیز سفید، روشن و بسیار تمیز طراحی شده است.


روش های متنوع دیگری نیز وجود دارند که می توان با استفاده از آنها راه پله ها را به بهترین روش ممکن جذاب و زیبا نشان داد. یکی از انواع روش های زیباسازی  نرده راه پله منزل استفاده از گیاهان طبیعی که به دور نرده ها پیچیده می شوند است،  با این کار شما می توانید فضایی متفاوت و ایده آل را در فضای راه پله های خود بوجود آورید.

استفاده از ایده های کلاسیک و مدرن برای نرده راه پله

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳