شیک ترین نرده ها در فضای مسکونی و ویلایی را اینجا ببینید!

شیک ترین نرده

اکثر معمارها نرده را به عنوان یک وسیله که وظیفه حفاظت را پله را بر عهده دارند؛ می شناسند، اما غافل از اینکه این نرده ها می تواند در نما و زیبایی محیط شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد و نمای ظاهری محیط شما چند برابر کنند. اگر شما خواستکار زیبایی محیط اطراف خود هستید، باید به طراحی نرده و پله های خود اهمیت بدهید. با این حساب ما به نمایش شیک ترین نرده ها مانند انواع نرده های مدرن در محیط مسکونی و ویلایی می پردازیم تا کمکی به زیبایی فضای داخلی شما کنیم.

معرفی شیک ترین نرده


انواع شیک ترین نرده


نرده ها انواع مختلفی دارد، که باید آن ها را متناسب با پله و بودجه ای که دارید و البته سلیقه تان انتخاب و خریداری کنید.

انواع شیک ترین نرده

 

  • نرده فلزی : استفاده از نرده های فلزی بسیار رایج و کاربردی می باشد و انواع جنس نرده فلزی از استیل، آلومینیوم و فولاد می باشد که قیمت بسیار مناسب با قابلیت شکل گیری بالا و از تنوع زیادی برخوردار می باشد. فقط تنها عیب آن حساس بودن در برابر نور آفتاب و رطوبت در مدت زمان طولانی می باشد.
  • نرده شیشه ای : امروزه نرده های شیشه ای جزء پر طرفدارترین نرده ها می باشد. که از بهترین نوع آن ها از جنس شیشه ی سکوریت است که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد و ظاهری لوکس و شیک به محیط اطراف خود می دهد.

نرده چوبی یکی از شیک ترین نرده ها می باشد

بیشتر بخوانیم : " انواع نمای ساختمان "

 

  • نرده چوبی : این نوع از نرده ها برای یک سری از سبک های خاص مانند سیک کلاسیک مناسب است و از مقاومت بالایی هم برخوردار نیستند، این نوع از نرده ها برای فضاها بیرون مناسب نمی باشد اما در عوض زیبا هستند.
  • نرده سنگی : این نوع از نرده ها جزء نرده های پرطرفدار می باشد که برای سبک های مدرن و سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت نرده های سنگی بسیار بالاست و می توان در هر فضای از آن استفاده کرد.

 

نرده شیک

 

  • نرده فرفوژه : نرده فرفوژه دارای طرح های مختلفی می باشد که آن ها را می توان در راهروها مورد استفاده قرار داد. 
  •  نرده راه پله سنتی : اگر سبک شما سنتی است، طراحی نرده پلکان سفید و چوبی برای خانه شما مناسب است. در اینجا، پایه‌های نرده‌ای مربعی ساده با نرده‌ها و آج‌های چوبی رنگ‌آمیزی به بالا تعبیه شده‌اند. سادگی طراحی به رنگ سفید شفاف و رنگ های عمیق چوب اجازه می دهد تا بدرخشند.
  • نرده راه پله شناور : این پلکان شناور دهه 1950 که زمانی به رنگ چوب نارنجی جذاب بود، به لطف رنگ و کار دستی هوشمندانه، چهره ای تازه به خود گرفت. رنگ خاکستری تیره در مرکز هر آج ظاهر سنگی ایجاد می کند و پلی اورتان از پوشش محافظت می کند. نرده‌های عمودی از کف تا سقف، طراحی مدرن خانه را در اواسط قرن به نمایش می‌گذارند، در حالی که رنگ سفید شفاف ظاهر قرن حاضر را به ارمغان می‌آورد.

 

نرده راه پله شناور به عنوان یکی از شیک ترین نرده ها می باشد

 

  • نرده راه پله الهام گرفته از طبیعت : نرده های چوبی گرم و طبیعی و نرده هایی به شکل شاخه های درخت به این پلکان ظاهری نرم و ارگانیک می بخشد. طراحی عجیب و غریب نرده با مجموعه رنگارنگ کتاب ها، اسباب بازی ها و آثار هنری در این گوشه ذخیره سازی زیر پله ها مناسب است. رایزرهای باز ظاهری رفیع برای پلکان مدرن ایجاد می کنند.
  • نرده راه پله معاصر : خانه‌های امروزی از پله‌ها و نرده‌های پله‌ها بهره می‌برند که خطوط شفاف و تمیزی دارند. این طرح نرده ساده از الوارهای ارزان قیمت خاکستری تیره ساخته شده است. طول کوتاه نرده فقط به دو پایه نیاز دارد تا دهانه آن را از پله شروع تا دیوار بالایی نگه دارد. پلکسی گلاس نصب شده بین نرده و پله ها ایمنی را تضمین می کند بدون اینکه ظاهر مینیمالیستی را کاهش دهد.

 

نرده لوکس


اهمیت استفاده از شیک ترین نرده ها در فضای مسکونی و ویلایی


پله ها راه ارتباطی بین طبقات می باشد که اشخاص زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند . نرده ها از مهم ترین اجزای پله می باشد که استفاده از آن در پله های اکثر فضای مسکونی و ویلاها استفاده می شود و در طرح های مختلف هستند که دکوراسیون را چند برابر می کند.
یکی از هدف های اصلی گذاشتن نرده در پله ها به خاطر امنیت آن است و در واقع امروزه علاوه بر اینکه نرده به عنوان یک وسیله حفاظتی به حساب می آید، در حقیقت یک نوع دکوراسیون هم هستند که تاثیر زیادی در زیبایی پله ها دارد و دارای انواع مختلفی مانند: شیشه ای، چوبی، استیل و ... می باشد که بسته به سلیقه فرد انتخاب می شود.
امروزه استفاده از نرده، باعث جذابیت دکوراسیون داخلی منزل می شود به همین خاطر انتخاب و نصب حفاظ پله باید به طرح و همچنین جنس آن توجه خاصی داشته باشید. 

 

نرده شیک
 

بازگشت به بالا

فرم ارتباط رادان گلس

آدرس

کیلومتر 2 اتوبان فتح،ابتدای لاین کندرو،مرکزتجارت آسانسور ایران، طبقه 3 اداری،واحد 301

شماره تماس

۰۲۱۶۶۱۵۴۵۰۹

۰۲۱۶۶۱۵۴۰۰۳

ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۹پنجشنبه ۹-۱۳